Nya frisyrer

På bilden ovan är dagens lilla projekt som jag gjorde på Charlotte! Hon kom in till våran salong i skolan helt spontant när hon missade bussen hem och fick en rätt så stor förändrning på håret! 
 
Det var bara en klippning, så ingen färg har satts i håret! Kan ju ta ett tag innan man vänjer sig med en sån stor skillnad, men tycker själv att det blev jätte fint på henne! :)
 
På andra bilden var en liten frisyr jag testade på mig igår!
Det var väldigt skönt att få bort allt hår från ansiktet, och den var väldigt lätt att göra! :)


Emelie    •  

Den andra bilden med uppsättningen var ett riktigt bra tips faktiskt! Själv har jag haft en liknande uppsättningen ett tag, när jag vill vara lite vardags fin i håret. Ett bulle för en extra piff liksom! :)

Linnéa Pyrrö    •  

Snyggt ! Ah blev så taggad på dagen då jag ska göra hårförlängning nu :)

Ellen    •  

Snyggt det blev! Och jättefin frisyr på dig också :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fint det blev! :)

Hillevi    •  

Hennes hår hade jag inte klagat över att ha, haha!

nellie    •  

Vad fin blogg du har!!! Kika gärna in min blogg där jag har en veckans blogg tävling!!!! Var gärna med!!!!!!

Linn Strömberg    •  

Åh skulle också behöva en klippning! Var alldeles för längesen.

N    •  

Duktig du är!

Anonym    •  

Så fina resultat, duktigt!

Rebecka    •  

Blev riktigt snyggt!

Svar:
Det var det verkligen :D Vill bara spola tillbaka till den kvällen!

Kram

melinda - mamma till Nova & Leon    •  

super fint, gillar färgen på håret :)

Jeanette - Livet i London    •  

sv: Ingen orsak :)

milina.blogg.se    •  

snyggt :)

Siri |Diabitfit|    •  

Fint :)

Josephine    •  

Så fint det blev! :)

Liborius    •  

fint!

linah    •  

åh va snyggt:D!

Alice    •  

Riktigt snygg frisyr!

Pauline    •  

superfint!

Erika    •  

Vad fint det blev efter klippningen :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snyggt det blev! :)

Ida    •  

Superfint!

Sara    •  

Så snyggt det blev ! Och frisyren på dig blev otroligt snygg !

Isabella Huynh    •  

oj hon klippte av ganska mycket med :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad fint. :)

Jenny Karlsson    •  

så fint hår!

Sara    •  

SJukt fint!!! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!