Sportlov

 Min nya klocka och armband i roseguld ! Måste dock korta av klockan och det har jag inte hunnit med än.

Idag fick vi sportlov vilket inte faktiskt betyder så mycket "lov" för min del, har nämnligen uppbokat varenda dag under sportlovet!

Efter skolan for jag och Lina en sväng till stan och åt bland annat subway och sedan for vi till henne och så fixade hon gelnaglar till mig som jag visar upp senare!

Nu är jag supertrött och kall så ska gosa ner mig i Williams armar resten av kvällen!

Hoppas ni får en bra helg!


Linn Strömberg    •  

Kul att ha något att göra på lovet ju :D och såååå snygg klocka!

Jenny Karlsson    •  

Åh vilken fin klocka:)

Sara Ekman    •  

så fin :)

Julia    •  

Snygg klocka! Riktigt skönt med sportlov. Själv har jag ännu nästa vecka kvar innan jag får lov :/ Hoppas du får en bra kväll. Kram! :)

Emelie    •  

Snyggt!! :)

Malin ♔    •  

Va snyggt :D

Klara Andersson    •  

såå fin klocka!

Rebecka    •  

Så fin, älskar roséguld på smycken!

NICOLE    •  

Snyggt! :D

Ida    •  

Så fin klocka! Härligt med sportlov!

Alice    •  

Jätte fin klocka!

Linn    •  

Jätte snygg klocka!:D

Hillevi    •  

Fick också lov igår, såå skönt!

Julia    •  

så snygg klocka :)

Pauline    •  

snygg klocka!

Josephine    •  

Fin klocka! :)

Erika    •  

Älskar roseguld! :) så fint!

Elin    •  

åh fin :D

Meg    •  

vilken fin! roséguld är så snyggt

Siri |Diabitfit|    •  

Så fint armband :)

Sara    •  

Sååå snygg klocka! :D

Angelica    •  

Riktigt snygg klocka! Älskar roséguld :)
Har ni sportlov först nu? Det hade jag vecka 7 :o Skönt hur som helst, försök vila och ta de lite lugnt iallafall, kan behövas, kram! <3

Jossie    •  

Så skönt med sportlov!! Klockan var skitsnygg förresten

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilken fin klocka. :)

Amanda Halldan    •  

Jättefin klocka! :)

Hoppas att du får en fin kväll!

Emma    •  

Asså ååh så fin klocka och armbandet matchade ju jättebra! :o

Rebecka    •  

Så fin! Har den klockan i både silver och guld, hihi.

Svar:
Ja, shopping är aldrig fel :P

Ha en fin lördags kväll ♡

Kram

Ninni    •  

Vilken snygg klocka! :)

♀ THE REVOLT ♀    •  

Vad fint! Och gott med subway! Älskar subway ^^

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygg klocka

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla fin klocka! Njut av sportlovet.

linah    •  

åh va snygg!

Jarina    •  

Så fin klocka!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!