London calling

Nu är det inte alls länge kvar tills vi åker med William och hans familj till London! 
Jag har längtat sååå mycket tills vi åker dit, och nu är det nära! Vi åker iväg nästa Söndag!
 
Har nu börjat spana in på vad jag ska köpa och kan bara säga att listan är lång... kommer bli en hel del smink men även kläder och med andra ord en MASSA shopping! Ååh är så taggad!
 
Denna gången kommer vi även att åka och se någon musikal, och nu lutar det mellan Lejon Kungen och Phantom of the Opera! Så det blir spännande att se det också, det är ju ett måste när man är i London!
Har du någonsin varit i London? Om inte, skulle du vilja? :)


Celine    •  

Åh men avis! Älskar London!

sofft.blogg.se    •  

Spännande! Har aldrig varit där men vill åka!

Madeleine Parkenberg    •  

Åh gud vad avis jag är! Älsar London! :D

linah    •  

åå va kul! har också vart där:)

simonej.blogg.se    •  

Såå kul för dig att åka dit ! Vill själv dit men får spara ihop lite pengar först till shoppingen ;)

Ha en trevlig resa :D

Julia    •  

så kul! :D

Rebecka    •  

Åh vad roligt :D Jag ska till London för första gången i april.

Svar:
Tack söta du ♡

Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Kul att åka till London! :)

Michelle W-    •  

Åh visst ät den låten bra ! :)

Emma    •  

Så kul :D

Dylan    •  

Vad kul att resa!

SV: Tack så mycket :)

Anna    •  

Åh, vad avundsjuk jag blir! Har varit i London fyra gånger och det är verkligen en fantastisk stad på alla sätt och vis.

N    •  

Åå vill också till London!

milina.blogg.se    •  

men åh vad kul!!

Siri |Diabitfit|    •  

Jag var i London för två år sen, underbar stad :D

Malin Lindgren    •  

Guuud vad mysigt och himla roligt!!! Jag vill också till London någon gång, aldrig vart där men känner många som vart där och alla älskar London :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Men så härligt, hoppas ni får det underbart!

Isabella Huynh    •  

Vad kul att åka till London :)

MATILDA    •  

Åh vad nice, älskar London :)

Emma Grann Fotografi    •  

Åh London! En utav de bästa städerna :) Efter San Francisco och Sydney :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Nej jag har inte varit där.... än. Ska såklart åka dit någon gång, men det blir nog inte i år. Jag hade velat se lejonkungen:)

Josephine    •  

Vad kul! :D Jag rekommenderar verkligen Lejonkungen! Det är den bästa som jag har sett på riktigt länge! :)

Fanny    •  

Åh gud vad roligt! Ha så kul! :D

Pauline    •  

å så kul! :D var där i höstas :)

Rebecka    •  

Åh så underbar stad, har varit där 3 gånger och vill verkligen tillbaks! :)

Alice    •  

Jag har inte varit där men vill dit :)

Erika    •  

Gud vad kul! Vill så gärna dit :)

Jeanette - Livet i London    •  

Roligt att du ska hit till London! :) Finns mycket roligt att göra här.

Elin Almqvist    •  

Jag har ALDRIG varit i London men jag vet att det är min favoritstad åh vill mer än allt dit!

Ellen    •  

Vill jättegärna åka till London! Hoppas ni får en fantastisk resa :)

Sara    •  

Så kul! :D

Sara    •  

Åh så mysigt ! Hoppas ni får en underbar resa :)

Josäfin Andersson    •  

åh så avis! Letar flygbiljetter som en galning men har ingenn kompis som kan åka med pga plugg eller jobb D:D: NI FÅR HA DET AWSOME :D

Jessica    •  

Ska också snart åka till London, ska bli så roligt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Åh va kul att åka till London!

Karin    •  

Jag var i London i Juli 2012 med min mamma och skulle absolut vilja åka dit igen:)

Emmelie    •  

Å, då kan nedräkningen verkligen börja. Jag har varit i London för något år sedan, älskar den staden!

Amanda Johansson    •  

Åh vad roligt! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så roligt med London, var där för ett par år sedan och ska snart dit igen! :)

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh vad roligt! Jag har aldrig varit i London men skulle jättegärna vilja åka dit, dels för shopping och dels för fotografering! ;)

Clara    •  

Hoppas att du får det riktigt bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!