Ledig fredag

Varmt idag i värsta vår-vädret med min tjocka dunjacka från Boomerang! / gott med kladdkaka tidigare i veckan!

Tog en liten sovmorgon idag och vaknade upp ensam hos William då han hade skola idag. 
For efter en stund då till stan för att hämta ögonbryns och fransfärg och så kom jag hem med lite annat smått också, blir alltid så när man försöker ha shoppingförbud före en resa haha! 

Nu har vi precis lagat nachos/tacos och det var verkligen såå gott och nu är jag helt proppmätt! 
Nu sitter vi bänkade framför tvn och ser på Hawaii Five-0 som vi alltid ser på under helgerna, så bra serie! 

Så denna fredagen har varit rätt så bra med andra ord! 

Hur har din fredag varit?





Emelie    •  

Låter som en väldig bra dag :D

Petra    •  

hoppas du får en härlig fredags kväll kram

Isabella Huynh    •  

Vad gott det ser ut :)

Anonym    •  

Mysig jacka och god kakan såg ut (:

Anonym    •  

En utav de bästa serierna haha fast one tree hill kommer dock först på listan! Fin blogg oxå :)

Behöver åsikter i mitt senaste inlägg om gymnasieval, skulle uppskattas!

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Lät som att du har haft en bra fredag! :D

Brownsugar    •  

Mysigt :)

Rebecka    •  

Gott! Har likadan jacka som dig fast i svart, dock ska deb säljas, haha.

Svar:
Tack så söta du ♡ Jag älskar dom!
Åh vad roligt! Jag gick själv frisörlinjen på gymnasiet. Jaså vad spännande :)

Kram

Klara Andersson    •  

så fin, ååå så gott det ser ut!!

Ida Lindborg ♡    •  

så vacker du är! alltså ditt hår, hur kan du sätta upp det så perfekt? *.* låter som en himla bra dag!

Sv: Tack så jättemycket :D

Svar: Men ååh tack! Testade faktiskt på något nytt då! Lade upp håret som om jag skulle lägga i hästsvans men sista varvet så lämnade jag håret halvvägs igenom så det blev liksom en boll med svans, sedan flätade jag "svansen" och snurrade runt den och satte fast med hårspännen :)
Henrietta Nylund

miningalinn    •  

Min fredag har varit bra!:)

Anna    •  

Så gott med tacos. Längtar så till söndag då jag och en kompis ska käka det :)

milina.blogg.se    •  

skönt med sovmorgon!

Amanda    •  

Hej! :) Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort från stylingagenten.se. Kika in på min blogg för mera information! Tävlingen håller på till och med söndag, vem vet kanske är det du som vinner? :D

http://fames.se/amandanordqvist/tavling/

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Men så god kladdkakan ser ut!!

Siri |Diabitfit|    •  

Låter som en skön dag :D

Sanna Widman    •  

Åh vad gott! :) och så fin du är!

SVAR:
Aha okej :D

Ellen    •  

Så himla gott det ser ut med kladdkaka!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men alltså åh vad den där kladdkakan såg god ut!

Sara    •  

Gott! :D

Erika    •  

Härligt :) Jag hade också en fin fredag med en vän.

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vilken bra fredag! :)

Malin Lindgren    •  

Grymt snygg bild på dig♥ Skönt med ledig fredag!
Min fredag va faktiskt inte den bästa, mycket lustiga känslor som kom till liv eller hur man ska säga :/

Svar: Men åh tack! <3 åh vad jobbigt, hoppas det är bättre idag!
Henrietta Nylund

Pauline    •  

vad härligt :)

Sara    •  

åh vad skönt med sovmorgon! ^^ och jättesnygg jacka!

SaraNavjord.se    •  

vad gott med tacos!

Lina - my art & my life    •  

ååh den kladdkakan såg inte helt fel ut och tacos lät inte fel :D

Anita    •  

Härligt med lite ledigt !

therese    •  

åh va gott ´!!!!! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!