Doftljus tips

Ett riktigt bra tips för dom som inte helst köper märkesljus för stora pengar utan bara vill ha gulliga ljus som doftar gott så kan jag tipsa om precis alla doftljus från IKEA!
 
Jag har två favoriter därifrån och den nya favoriten är dom på bilderna ovan.
Dessa ljusen som visas på bilderna kostar ca. 2,50€ / 25kr och brinner verkligen länge och doftar underbart! Verkligen värt sitt pris så att säga :)
 
Har annars nu dragit på mig en ordentlig förkylning så får se om jag orkar stiga upp till skolan imorgon. Ska försöka vila ut ordentligt och äta och dricka mycket och hoppas på att bli bättre snart!


Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Amanda Johansson    •  

Älskar också IKEAs doftljus :)

Petra    •  

sv tack så mycket allt bra med dig?

VERONICA - fashion blog    •  

Sååå så fina verkligen :) Superfint!

Lina - my art & my life    •  

Finns inget bättre än massa tända ljus på kvällarna! :D

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh så söta! Jag själv älskar doftljus och har mängder i mitt rum, framför allt från IKEA! ;) Nästa gång jag åker dit ska jag absolut köpa dessa!

Sanna Widman    •  

Bra tips! :D brukar köpa från IKEA här hemma :)

SVAR:
Vad roligt att du tycker :)

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

gillar doftljus :)

~ Snowboard, det militära livet och bilder! På boardin.se hittar du detta och mycket annat! ~

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Jag älskar doftljus, men jag tycker inte det är speciellt kul att lägga massa pengar på det så det blir att vi köper många på Ikea:)

Pauline    •  

älskar doftljus :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh vilket bra tips! älskar doftljus!

SV: Tack så mycket för frågorna! ♡

milina.blogg.se    •  

krya på dig!

vanja    •  

sv: tack :)

så fin ljus :)

Anna    •  

Har det stora rosa. Det luktar gudomligt gott!

N    •  

Älska doftljus!

Emma Elisabedt    •  

Du har en superfin blogg och jag gillar den skarpt! Du är inte möjligtvis intresserad av följarebyte på bloglovin? :)

malin    •  

Åh de har jag aldrig köpt - fina ju! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Bra tips :)

Emelie    •  

Åååh, härligt tips ♥

corneliaeriksson.blogg.se    •  

IKEA har verkligen bra grejer!

Michelle Osein    •  

Ikeas doftljus är faktiskt grymt bra! Kör alltid på sånna! :)
Och krya på dig!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Åh tack så mycket! Jag gillar dem verkligen mycket! :D

Erika    •  

Ikeas doftljus är toppen, älskar dem :)

linah    •  

såå fina:D

sofiasmode    •  

ååh älska doftljus! Måste ta mig en runda på IKEA och kolla utbudet :) Tack för tipset!

Emmelie    •  

IKEAs doftljus är verkligen de bästa, älskar vaniljen! Hoppas du kryar på dig!

Anita    •  

Bra tips!! :D

Vano    •  

Bra tips! ^^

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Doftljus är ju för underbara :)

Isabella Huynh    •  

åh älskar doftljus :) dem har några jättebilliga för 12 kr som är gudomliga!

Isabella Huynh    •  

åh älskar doftljus :) dem har några jättebilliga för 12 kr som är gudomliga!

Sara    •  

Vilka söta ljus :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!