En fråga till er!

 Har saknat denna sötnosen så mycket! Hon var superglad när jag kom hem hihi :)

Nu är jag hemma igen och kan inte beskriva hur skönt det var att äntligen få somna i en säng med ett ordentligt täcke!!! Sov liksom med ett lakan i 4 dagar så det har inte varit så skönt kan jag säga!

Funderar förresten på att göra en haul video ifall någon är intresserad av att se vad jag shoppade i London? skulle bli lättare så istället för att göra inlägg med tiotals bilder!


ɑ n n i k ɑ    •  

Söt :)

Anonym    •  

Gör en video

Linn Strömberg    •  

Videos är alltid roligt :D

Linnea    •  

Ölskar att se videos så kör på! Blir intressant vad du hittat där! :)
Hoppas att du fått en super bra fredagskväll!
Kram! :)

ullie    •  

åhh lilla goding
Underbarast att sova i sin egna säng det är konstig helt bäst.
Ha en fin lördag

Rebecka    •  

Åh vilken sötnos! Välkommen hem :) Det låter jätteroligt med en haul!

Svar:
Det förstår jag verkligen!

Kram

Liborius    •  

Vilken sötnos!
Alltid roligt att se lite shopping:)

Siri |Diabitfit|    •  

Ja roligt med video :D

Ida    •  

Jo, det skulle vara kul med en haul!
Så söt!

linah    •  

åh tack för tipset:D!
<3

söt hund btw

Erika    •  

Ja en sådan video hade varit skoj :)

Hillevi    •  

ja, gör det!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så söta bilder :)

malin    •  

Men sicken sötnos! :) Ja, videos är alltid skoj!

Meg    •  

Vet inte vad en "haul video" är men ser gärna vad du har shoppat i London :)

Svar: Det är ju helt enkelt en video man visar upp allt vad man köpte i London :D Nu är den uppe på bloggen förresten! :)
Henrietta Nylund

Elin karlsson    •  

Ja det skulle vara roligt att se! Gör en :)
Så söt!!

Klara Andersson    •  

men ååååå så söt!!!

pauline    •  

Aw så söt! De låter roligt!

pauline    •  

Aw så söt! De låter roligt!

sara    •  

Såå sööt! :D

Alice    •  

naw såå söt!
Alltid roligt med hauls :)

Amanda Halldan    •  

Alltid kul att se videos :)

Ellen    •  

Men så söt vovve!

Anonym    •  

Vilken sötnos :)

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh så söt!!

Amanda♥    •  

Åh så söt hund!

Emma    •  

Så söt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

söt

Släpp taget. följ flödet    •  

Men sån underbart söt hund! :) Roligt med en video! :D

Josephine    •  

Så söt!

emelie andersson    •  

åh så fina bilder :D


SHOGBERG    •  

Men gud så rar!

Celine    •  

Vilken sötis!

sarah    •  

Fin hund .. aa men låg longt bort










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!