Sista chansen nu!

Några före och efter bilder av mina senaste jobb på praktiken! 
Är sista veckan där nu nästa vecka så passa på ifall ni vill få -50% på alla behandlingar gjorda av mig! ;)

Imorgon är det dags för bloggbrunch på Sweet Vaasa! Är så taggad inför det och att få se vad morgonen kommer bestå av för kul! Efter brunchen ska jag och William julklappshoppa lite före det är dags för jobb för min del. 

Ikväll tar vi det lungt och ska se idolfinalen, jag hejar på Amanda! Ska du se på idolfinalen ikväll? Vem hejar du på? 


Eleonora Adriana ♥    •  

Jättesnyggt!

Frida    •  

Fina frisyrer :)

Hejjar också på Amanda :)

Julia    •  

kul med bloggbrunch :)

Sannal    •  

wow vad duktig du är!

EMMA    •  

Såå fint!! :D

Hemma Hos Felicia    •  

wow, så duktig du är! :)

Svar: Taack! :)
Henrietta Nylund

Carina Marianne Holst    •  

Vad snyggt!! :)

Amanda Forsman    •  

Åh så fina!

linah    •  

asså gu va duktig du är!! <3

MALIN    •  

Synd att jag bor i Malmö.... Lite långt för att klippa sig, men jag hade gärna! Du är grym! Kram

Linn Strömberg    •  

Snyggt! :D

Dixi Wonderland    •  

Gud va duktig du är :D Äskar första väldigt mycket!

Jag hejade på Amanda men tyvärr vann hon inte men jag tror inte det var sista gången som vi såg henne :)

Ellen Gräntz    •  

Vad duktig du är!

ebba    •  

så duktig du är!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!