Shoes, shoes, shoes...

shoes
 1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR / 5 HÄR (affiliatelänkar)
  
Något som jag verkligen behöver skaffa till min garderob är nya vinterskor! Har ett par favoriter från förra året som har sett sina bättre dagar, så det är verkligen dags för nya! 
 
Blev helt förälskad i första paret, såå snygga ju! Får se ifall jag slår till på dom! Och den nyare modellen av Johnny Bulls är ju så snygga, och ett par fluffiga UGGs skulle man inte tacka nej till! 
Nikeskorna var verkligen snygga, men dom tror jag att jag sparar till våren... Har trivts så bra i mina Roshe Runs och Air Force så det blir nog säkert ett par till Nikes i vår!
 
Finns det något som du skulle behöva köpa just nu?
 


MALIN    •  

Så snygga skor! Kom faktiskt hem med ett par nya Adidas-pjux igår! Kram

Rebecka    •  

Jag fick ett par UGG´s i julklapp förra året och dom är så gosiga och varma :)

Svar:
Ja, det var det verkligen :D Tack fina du ♥

Kram

Celine    •  

Sista paret har jag och jag älskar dom! Så himla sköna nu när jag gått in i dom också :)

Matilda    •  

Jag vill så gärna köpa ett par timberland vinterskor. Someday! ;)

Lis Mari    •  

Jag skulle behöva en snygg vinterjacka. Men det är ju inte precis billigt.

Fanny    •  

Jag skulle verkligen vilja ha ett par kängor som går över knäna. :)

Linn Strömberg    •  

UGGs är så fina, men såååå dyra :(

Amanda Forsman    •  

Åh vill haaaa! Skulle behöva ett par nya vita sneakers :)

Sannal    •  

Snygga, gillar mest nr 2

N A T H A L I E    •  

Otroligt snygga skor, vill haaa! :) kram

Julia    •  

snygga! :)

Amanda    •  

Så mycket snygga skor! Älskar mina primeboots och uggs, använder dem hela vintern. Och Nike är ju alltid en perfekt sko! Kram

N    •  

Snygga skor :D

Jessica    •  

Så snygga :)

Carina Marianne Holst    •  

Såå fina! Jag skulle gärna vilja ha ett par Uggs nu i kylan. Kram och ha en fin dag :)

linah    •  

men åh va snyggt!!

VERONICA - fashionblog    •  

Suupersnygga verkligen! :) Kramar tjejen!

Isabella Huynh    •  

åh så snygga skor!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygga! Gillar nikeskorna.

Danielas Dagbok    •  

Johnny Bullsen va verkligen skitsnygga!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!