Nytt till håret

Då black friday rean var igång som bäst så beställde jag hem detta duo paket från Nordicfeel! Märket är Maria Nila och detta schampo och balsam är från deras palett serie och det som jag valde var structure repair, ett återuppbyggande och fuktgivande set!
 
Jag har endast hunnit använda dessa en gång och jag kan säga att jag är helt såld på dessa produkter! Något av de bästa schampo och balsamen jag någonsin har testat, och då har jag testat på många! 
Alla produkter ur palett serien är 100% veganska, sulfat- och parabenfria och har en massa andra bra saker i sig! Med tanke på att dessa är sulfat- och parabenfria så löddrar schampot superbra och håret kändes magiskt mjukt efter endast en användning! 
 
Jag är riktigt imponerad av dessa två och är riktigt sugen på att testa deras inpackning också! 
Dessa två blir dina för 32,50€ HÄR / 299kr HÄR !
 
Har du testat något från Maria Nilas palett serie?


Hemma Hos Felicia    •  

verkar vara bra produkter för håret, känns som något jag måste önska mig till julklapp! :)

Frida    •  

Bra tips :)

ebba    •  

deras serie är så bra, använder schampoo och balsam därifrån!
svar: tack så mycket :) kram

MALIN    •  

Maria Nila's produkter är grymma! Jag själv älskar hennes Volume-kollektion! Kram

linah    •  

åh va nice! har hört talats om de märket:D! <3

Eleonora Adriana ♥    •  

Hoppas du haft en bra dag :)

C A R O L I N E    •  

Åh, de verkar riktigt bra! Jag har inte testat något från Maria Nila, inte än iallafall :)

Julia    •  

låter ju superbra, ska nog testa när dom som jag har nu är slut :)

ISABELLA    •  

åh verkar så bra!

Linn Strömberg    •  

Åh vad kul att du är nöjd :D

johanna    •  

Dom kanske man skulle testa!

Ebba Rooth    •  

Tack för tipset ! :)

Gabriella    •  

Roligt med lite nytt!! Var gärna med i min giveaway i sammarbete med To Die For Swimwear!! Kram

Isabella Huynh    •  

oh bra tips :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilket bra tips!

Svar: Kul att du uppskattade det! :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Åh men nice!

Emma Engström    •  

De produkterna har jag hört mycket bra om!

Paula Moisiola    •  

Åh älskar Maria Nilas produkter :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!