En glimt från mitt rum

 Så här ser en liten del av mitt rum ut just nu, och det här är min favoritdel av självaste rummet, min favoritdel annars är min walk-in-closet!
 
Jag älskar att ha vita lakan i min säng och det är i princip den enda färgen jag använder. Just dessa lakan är så sjukt mysiga och mina täcken känns så luftiga och fluffiga i dom! Med andra ord så kommer dessa lakan till mest användning i mitt rum!
 
Jag gillar också verkligen mina små tavlor som kommer från Desenio! Har ju flera styckna placerade runtom i rummet och i min walk-in-closet och älskar verkligen alla motiv! Ramarna och ljusen kommer från IKEA och högtalaren som skymtar i bakgrunden är från Marshall! 
 
Vill ni se flera bilder på mitt rum?


Celine    •  

Så fint det såg ut!

linah    •  

åh va fint:D!

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Vore kul att se hela ditt rum i bilder :)

Hillevi    •  

Jaa, fler bilder från ditt rum!

Skogsraah ☾    •  

Så fint du har det :)

så fint

Linn Strömberg    •  

Åh vad fint!

Julia    •  

fint du har det :)

Cassandra Haraldsson    •  

Så fina bilder!

Paulina    •  

Ååh, måste fråga! vart har du köpt chanel tavlan?

Svar: Skrev det i inlägget längst ner! :) tavlorna är från desenio!
Henrietta Nylund

Frida    •  

Vilket fint rum du har och jag vill gärna se mer bilder :)

Emmy Isbring    •  

Såå fint! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Älskar inredningen! Så fint!! :) Kramar tjejen!

Mikaela    •  

Så mysigt :D

Pauline Hurtig    •  

fint :)
älskar också vita lakan!

Eleonora Adriana ♥    •  

Snyggt!

Emelie Pahlin    •  

Åh vilka fina tavlor!! :)

Danielas Dagbok    •  

jaaa visa gärna mera, ser jättefint ut!

Rebecka    •  

Åh vad fint! Visa gärna mer bilder :D

Svar:
Ja, dom blev riktigt godas :)

Kram

sannal    •  

Så fint!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så fint du har det :)

anniepiie    •  

Så fint du har det! :D

Marlene S.R    •  

så fint!

Minna    •  

Gärna fler bilder! Såg så fint ut!

Sofia    •  

Ser så mysigt ut!! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!