Nya hårprodukter

 Dessa produkterna fick jag ta med mig hem efter praktikperioden! Är så glad över dessa och är så taggad på att testa allt! 

Min trogna favorit SP Luxeoil har jag använt i över ett år och på min gamla olja har datumet gått ut på och trodde den ännu funkade som normalt, men vilken skillnad den nya gjorde!
Fudges clean blonde silver schampo är ju ett av det bästa som finns på marknaden, väldigt starkt och pigmenterat! Så om ni vill få bort gula toner i ljusa hår, köp detta! 

Två produkter ur SP hydrate serien följde också med hem. En inpackning och ett leave-in balsamspray. Dessa har jag inte testat ännu på eget hår, men hoppas dessa kommer passa mitt hår eftersom att mitt hår verkligen behöver en liten fuktboost!

Har du testat något av dessa produkter?


15 år & blivande mamma    •  

Nej, men jag funderar på att avfärga mitt hår (som egentligen är blont) sen blondera det så jag undrar vart man kan beställa silverschampoot ifrån?

C A R O L I N E    •  

Åh vad kul med lite nytt, jag har faktiskt inte testat någon av dessa produkter!

Eleonora Adriana ♥    •  

Hoppas du får en fin kväll :) Kram

linah    •  

åh va nice:D!

Linn Strömberg    •  

Vad grymt!!

Emelie Pahlin    •  

Tack såå mycket för tipsen! Är i stort behov av nya hårprodukter :)

ISABELLA    •  

åh så kul med lite nya produkter! :)

Julia    •  

nice! :)

Anna    •  

Riktigt fin blogg! Kolla gärna in min :D

Emma Grann Fotografi    •  

Jag har inte testat men vad spännande med nytt :)

Ll    •  

Roligt med lite nytt!:D

Amanda Forsman    •  

Kul med nya produkter :D

Frida    •  

Jag har inte testat dem men ser fram emot att läsa vad du tycker om dem när du testat dem :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att få testa på lite nytt :)

Moa    •  

Hej! Har en helt nystartad blogg och inviger den genom att ha tävlingar varje dag under resterande december. Dagens tävling består av ett sminkset till ett värde av 550kr. Hoppas du vill vara med! (extra stor vinstchans nu när ingen vet om den hehe)

A M    •  

Vad kul, de ser spännande ut! Nej jag har inte testat med det skulle jag kunna tänka mig! :D

Eleonora Adriana ♥    •  

Hoppas du haft en bra dag hittills :)

anniepiie    •  

Men va roligt, kul med nya produkter. :D

Rebecka    •  

Roligt med lite nytt :)

Svar:
Vad roligt att du tycker det :)

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!