SP Luxeoil

Idag tänkte jag tipsa om min absoluta favoritprodukt till håret som jag har använt i över ett år nu och har inga planer på att byta till något annat! Jag talar alltså om min SP Luxeoil! 

Detta är alltså en olja/elixir för håret som man kan använda i både vått och torrt hår. Den återuppbygger och återfuktar håret på ett helt otroligt sätt utan att tynga ner håret. Den innehåller även lite värmeskydd vilket är väldigt bra för såna som ofta brukar glömma värmeskyddet. Och doften är helt otrolig! Nästan alla mina kunder jag har använt denna oljan har frågar vad det är som doftar så gott när jag lägger i denna i håret!
Här ovan ser ni också hur Wella beskriver produkten. Håller verkligen med om denna och jag hittar faktiskt inget att klaga på om denna. Superbra produkt som passar i nästan precis allas hår! 

♥ / 
Denna får solklart 5 hjärtan i betyg av mig!
 


rememberthiis.blogg.se    •  

najs :D

MALIN    •  

Denna har jag hört så himla mycket gott om! Kul att du är nöjd med den! Kram

Klara    •  

Vilket bra tips! :)

Dixi Wonderland    •  

Älskar att få tips :D

linah    •  

gu vilket bra tips! <3

Linn Strömberg    •  

Grymt tips :D<3

Svar: Kul att du gillade det! :)
Henrietta Nylund

Frida    •  

Vilket bra tips :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Henrietta Nylund

VERONICA - fashionblog    •  

Ooooh, vad härligt tjejen! :) Fantastiskt! :)

Celine    •  

Har precis köpt en sån fast jag har inte hunnit använda den än, kul att läsa att du gillade den då! :)

Eleonora Adriana ♥    •  

In h önskar dig en fin dag :)

sandra    •  

åh min olja har precis tagit slut, ska absolut kolla in denna. Tack för tips!

Pauline Hurtig    •  

vad roligt att den var så bra :)

N A T H A L I E    •  

Denna verkar ju grym!! Bra tips :) kram

Emilia    •  

Tack för tipset! Vet du var man kan få tag på denna? :)

Svar: Sök på google på namnet i rubriken! :) den finns på många olika webshoppar som säljer hårprodukter och fysiska salonger som säljer Wella & SP produkter borde ha denna!
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Låter jättebra och bra tips :)

Svar:
Ja, verkligen!

Kram

Anita    •  

Kul när man är nöjd!

Hillevi    •  

Borde jag testa till mitt hår!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!