Laced up shirt

Äntligen fick jag tummen ur och köpte denna tröjan med snöring som jag så länge har velat ha! Den är ju inte alls dyr eller något, men det har helt enkelt aldrig blivit av! På black friday då Ginatricot hade -30% på hela butiken så slog jag till och köpte denna! Är så glad över mitt köp, och lite billigare sitter ju aldrig fel!
 
Idag har jag inlett min sista vecka på Flow, vilket kommer bli så skönt men ändå så tråkigt. Har trivts så bra på salongen och det känns så tråkigt att börja praktisera på en ny salong efter jullovet, skulle gärna stannat! Det som kommer bli skönt är det att jag får en vecka extra jullov. Dock kommer jag jobba, men lite pengar skadar ju inte!

Gjorde du något Black Friday fynd?


Eleonora Adriana ♥    •  

så fin!

Catrin Monica Sandberg    •  

Vilken fin blus :)

Sannal    •  

Snygg!!

Julia    •  

snygg tröja :)

Skogsraah ☾    •  

Snygg!

ByJuliaP    •  

Älskar tröjan!!!

Amanda Forsman    •  

Åh, jättefin!

Linn Strömberg    •  

Så snyggt köp!

MADDISENJ.SE    •  

Tack så mycket för din fina kommentar! Den är så fin, skulle vilja ha en grå sådan!

Frida    •  

Supersnygg , jag har en sådan fast vit men den blåa var nästan snyggare :)

Amanda    •  

Den blusen är så fin, vill ha den som är ljusare!

daniela    •  

jag har samma tröja i svart, den är verkligen superfin!

VERONICA - fashionblog    •  

Men fantastiskt vacker topp! Älskar denna modell och färg på den, superfint! :)

sandra    •  

så fin!

linah    •  

åh va snygg!! <3

ERCI    •  

Dom är så sjukt snygga!

Annelie    •  

den tröjan är så snygg! :)

Jessica    •  

Så snygg tröja :)

Rebecka    •  

Åh vad fin!

Svar:
Visst är dom :D Ja, gör det!

Kram

Ronja Flygare    •  

härlig färg på tröjan och lace up är så fint :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!