Snart är julen här!

 Nu är det ju endast nästan en vecka kvar till julafton, eller ja, 9 dagar! Jag älskar att kolla på olika inspobilder på Tumblr och Weheartit och nu har jag börjat kolla på mer och mer julinspo bilder! 

Man får riktigt fina idéer på hur man kan paketera sina julklappar eller dekorera hemma inför julen via olika inspirationskällor! Här hemma har vi inte hunnit klä granen ännu, och funderar lite på hur vi ska klä den i år, så då är det kul att se på olika inspobilder! :)

Är du taggad inför julen?


Eleonora Adriana ♥    •  

Mysiga bilder :)

linah    •  

härliga bilder! <3

ISABELLA    •  

åh så nära nu!

Amanda Forsman    •  

Åh, jag är såå taggad för julafton!

Julia    •  

har inte så mkt julkänslor men längtar iaf :)

Sannal    •  

fint

SOFIA    •  

Så himla mysigt, jag är jättetaggad :)

N A T H A L I E    •  

Jag tycker de ska bli såå så mysigt med jul! :) kram

Emma Engström    •  

Nu är det verkligen pirr i magen! Vill ha jul nu :D

Emelie Pahlin    •  

Åh, så mysiga bilder! Jag är taggad, haha :D

VERONICA - fashionblog    •  

Jag är såååå förväntansfull nu, ååh! :) Kramar fina fina du!

C A R O L I N E    •  

Härliga bilder!

Linn Strömberg    •  

Åh så mysiga bilder :D

johanna    •  

Mysiga bilder!

Fanny    •  

Jag är sjukt taggad men jag är också lite orolig eftersom jag inte köpt alla julklappar än! xD

Svar: Haha lite samma här! :D
Henrietta Nylund

MADDISENJ.SE    •  

SÅ mysig abilder

sommarblom.blogg.se    •  

Mössorna är så fina!

sandra    •  

mysiga bilder :)

Erica Andersson    •  

sjukt att det är så lite tid kvar, är riktigt taggad:)

ebba    •  

åh vad mysiga bilder!
med tanke på hur allt helt plötsligt ändrats med min storebrors sjukdom hatar jag just nu julen tyvärr.. men glad att den spenderas med familjen iaf <3 kram

ISA    •  

OM jag är!! så mysigt :)

Isabella Huynh    •  

åh så roligt! längtar tills julafton!

paulina    •  

så mysiga bilder!

Rebecka    •  

Längtar så! Jag älskar julen :)

Svar:

Men eller hur! Åh jag vet vilken du menar, vill ha båda haha :p
Kram

MALIN    •  

Såååå mysiga bilder! Jag längtar så att det knakar, efter julafton! Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!