Var är all snö?

 Saknar verkligen snön just nu! Vi har ju inte haft snö på flera veckor vilket känns surt då vi snart går in i Januari månad... Allt blir ju så mycket ljusare när solen är uppe och det är snö överallt, som på bilden! Nu är allt så grått och dystert...

På den andra bilden ser ni ett litet spontanköp jag gjorde, ett nytt underklädersset! Har väldigt svårt att hitta bh som passar mig, (som säkert många andra kvinnor) men denna sitter som en smäck, så tänkte dela med mig av hur glad jag är över det, haha!

Annars också nämnde jag i gårdagens inlägg att det var färdigt jobbat för detta år, men tydligen inte! Har blivit inkallad till jobbet idag och blev frågad till jobbet imorgon igen, så det gäller bara att försöka orka jobba lite till före några dagars ledighet! 

Har ni snö just nu var ni bor?


Erica Andersson    •  

det har kommit jättemycket snö där jag bor:)

Emilia Sjödin    •  

Ja snön behövs verkligen! Har endast lite vitt på backen men man vill ju rätt så mycket mer. Kram på dig :)

Pälsbloggaren    •  

Här har det kommit ett litet snötäcke men inte så där jätte mycket kan jag påstå. (Norrtälje) :-)

linah    •  

här är det bara slask! D:

Hillevi    •  

Fick snö igår! Och bh:n var jättesnygg!

Linn Strömberg    •  

Åh vilket snyggt set! *_*

Svar: Jaa, jag är helt kär!
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Superfina underkläder! Är dom möjligtvis från H&M? :) Och ingen snö i Malmö än! Kram

sandra    •  

Näe vi har inte snö och jag vill inget ha heller. Men vi har frost och is :(

lucy    •  

Det är faktiskt väldigt trist att det inte finns någon snö :/ hoppas snön kommer på nyår i alla fall :) och det var allt fina underkläder :)

johanna    •  

fina bilder!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilka fina underkläder! Jag vill också ha snö, MASSOR. Men här har det i alla fall äntligen kommit ett tunt lager. Det gör i alla fall stor skillnad, blir så ljust och fint!

Skogsraah ☾    •  

Jag är uppe i Piteå just nu och här finns det snö, men inte mycket tyvärr! Vill ha massooor

Frida    •  

Vilken fin BH :)

Ja vi har lite snö nu, den kom i söndags och verkar ligga kvar

Amanda    •  

Vilket fint set! Fin färg :)

Ellen Gräntz    •  

Håller med om att det är så sjukt svårt att hitta bh:ar som sitter bra haha! Här har vi lite snö, inte mycket, men det har frusit på nu så den verkar stanna en stund i alla fall... :)

Isabella Huynh    •  

snygg bh!

Netti Starby    •  

Jag har snö hos mig och vad tråkigt att du inte har det! Snygg bh :-D Kram

Anonym    •  

Varifrån är setet? Så snyggt! :)

Svar: Det är från H&M!
Henrietta Nylund

ebba    •  

så himla fina underkläder!
svar: jodå förutom att min storebror dog. jag bor i norrköping och här är det iaf snö :) kram

Rebecka    •  

Här i Stockholm har vi snö :) Åh vad fint!

Svar:
Tack så mycket fina du ♡

Kram

Dixi Wonderland    •  

Vi har lite snö på marken :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Fint set :D Hoppas du haft en bra dag :)

Ida    •  

Åh så fint underklädesset!

Emma Sjölin    •  

Bor i Stockholm, och det kom nyligen snö som har hållit sig på marken ett tag. Men inte mycket. Hoppas på mer snö! ♥

Emelie Pahlin    •  

Så fina underkläder! Nej, vi har inte snö hos mig, men dock har termometern stått på 0 i flera dagar nu!

N A T H A L I E    •  

Snön har börjat försvinna här, lite tråkigt faktiskt :/ kram

Julia    •  

vi har lite snö nu för första gången den här vintern :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!