Inte länge kvar nu!

 En liten sneak peek på vad jag tänkte ha på mig på julafton! Klänningen är beställd från Nelly.com och ni hittar den HÄR! Beställde den för ett tag sedan då man fick den lite billigare, så är glad att jag hann beställa hem den då! Testade på den igårkväll och den ser helt bra ut på. Den skulle ha kunnat vara bättre men den duger!
 
Nu är det ju verkligen inte länge kvar till jul, endast tre dagar kvar! Har ni hunnit köpa alla julklappar ännu? Själv har jag nog alla julklappar på klart vilket känns skönt så man inte behöver trängas med alla i sista minuten på stan! På tal om jul så ska jag och William åka iväg och handla all julmat med deras familj nu, så taggad, haha! Kommer ju att spendera mesta delen av julen hos Williams familj och en del hos mamma.
 
Vad ska du ha på dig på julen? 


Frida    •  

Åh va fin :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Ser fin ut :)

Emelie Pahlin    •  

Den ser superfin ut! Jag tänkte ha en svart klänning med paljetter från nelly :)

VERONICA - fashionblog    •  

Guud så fin! Så så fin :) Kramar tjejen!

linah    •  

åh vilken snygg! <3

Julia    •  

ser fin ut :)

Sannal    •  

Skönt med allt klart!

sandra    •  

fint!

ISA    •  

ih julfärgen också! har inte ens bestämt outfit, hehe. Kanske borde göra det nu? ;)

Linn Strömberg    •  

Ha ringen juloutfit! :( Måste se om jag kan fixa något snabbt

Clara    •  

Så fin den ser ut! Så vackert med julrött!

Jättesnygg, jag har köpt en klänning från Madlady som jag tänkt ha. Jättefin mörkröd :).

Amanda    •  

Den ser ju riktigt fin ut! ( :
Jag har absolut inte bestämt mig alls vad jag ska ha på mig, jag tar det nog lite mera som det kommer! ;)

Zara    •  

snygg!
Själv kommer jag nog bara ha "vanliga" kläder på julafton eftersom det bara kommer vara jag och mina föräldrar och vi brukar inte fira jul direkt.

Emma Grann Fotografi    •  

Ser snygg ut :)

Isabella Huynh    •  

vad fin! ska bli kul och se den på dig med så man får tydligare bild på hur den sitter på :)

Anonym    •  

åhh ser så snygg ut!

ISABELLA    •  

åh så fin den ser ut!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!