Favoritlåtarna just nu

 
  
  
Här ovan ser ni några av mina favoritlåtar för tillfället! Har en hel del andra bra låtar som jag också lyssnar på, men dessa är dom jag lyssnar mest på nu! Alla är ju ganska likadana och har ganska samma stil, men det beror väl på att jag är inne i en sån period då jag bara lyssnar på såna låtar!
 
Igår inledde jag på riktigt mitt jullov och nu har jag en vecka ledighet framför mig! Kommer bli så skönt och ska se till att njuta till max. Kommer inte ihåg senast jag var ledig i en vecka! Jag och William åt gröt för första gången i år i morse framför filmen Elf och sedan senare på dagen experimenterade vi lite och lagade nachos i kycklingsåsen, och kan inte ens förklara hur gott det blev! Så om ni inte har testat det så måste ni göra det!
 
Vilka är dina favoritlåtar för tillfället?


Danielas Dagbok    •  

Pill in ibiza e så bra!

Linn Strömberg    •  

Härliga låtar!

Julia Åsberg    •  

Håller helt klart med! Älskar dem alla :D

Julia    •  

skönt med lov :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så härligt med jullov! :)

linah    •  

bra musiksmak du har:D!

Frida    •  

Bra låtar :)
Hur gör du så man kan spela upp låtarna från ditt inlägg ?

Svar: Jag googlade på hur man får spotify widgets på sin hemsida så fanns det en sida som spotify har gjort som man kan fixa såna på! Kan vara svårt att förstå i början, men sedan när man har fattat hur det funkar så går det snabbt! :)
Henrietta Nylund

Isabella Huynh    •  

åh bra tips :) mina favvo låt är nog focus av ariana grande!

Erica Andersson    •  

åhh så bra låtar, älskar took a pill in ibiza!

Frida    •  

Svar: Tack för hjälpen :)

Emma Engström    •  

Åh, det är verkligen bra låtar! :D

Malin    •  

Gillar verkligen "I took a pill in Ibiza", men tycker mer om original-versionen på gitarren. :)

Pauline Hurtig    •  

bra låtar :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!