Äntligen jullov!

Då var min sista praktikdag över och nu är det jullov som gäller för mig! Dessa 5 veckorna har gått så sjuukt snabbt och det känns verkligen tråkigt att lämna salongen, trivdes så bra där! 

Idag åt jag med mamma på O Sole Mio och de har så sjuuukt goda pizzor! De kanske inte ser så värst goda ut, men kan lova att de smakar gudomligt! 
Sedan före jag slutade för dagen så kom William och klippte sig. Blev riktigt nöjd med resultatet! 

Nu blir det en hel del jobb för mig i ungefär en vecka, och sedan tar jag jullov på riktigt! 

När får du jullov?


Julia    •  

gott med pizza :)

Anita    •  

Snyggo! :D

Amanda Forsman    •  

Jag går jullov 22:a :)

ALEXANDRA SALOMATIN    •  

Vad kul med jullov nu! Får jullov nästa vecka :)

MALIN    •  

Vad härligt med jullov! Njut ordentligt för mig med, för jag ska minsann jobba hela julen! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad skönt!! Går sista skoldagen den 22a :(

caroline    •  

njut av ditt jullov fina du!!

Emelie Pahlin    •  

Jag får jullov nästa fredag, den 18:onde alltså :)

Jhennifer    •  

Va duktig du är! Ha en underbar jul :)

Lis Mari    •  

Jag får jullov på torsdag, i tre hela veckor!!! :-D

Svar: Åh vad skönt! :)
Henrietta Nylund

A M    •  

Åh vad kul! Jag tar jullov på fredag nästa vecka :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Såååå härligt!! Underbart!

V I L M A L A ♔    •  

Heja dig! Sååå fin du är! Jag tar jullov 18.. Kramis xoxo

Dixi Wonderland    •  

Gud så söt du är! Jullov har jag inte haft på många många år xD Känner mig jätte gammal nu haha!

N    •  

Skönt med jullov!!

Isabella Huynh    •  

vad skönt med jullov :) jag har tyvärr inte de längre :/

Celine    •  

Blir lite avis på att du redan har jullov :)

sommarblom.blogg.se    •  

Härligt med jullov :D

Katarina    •  

Vad skönt med jullov! Jag har en vecka till :/

MALIN    •  

Fina fina fina du! Njut ordentligt av jullovet för mig med :) Kram

linah    •  

åh va fin du är! <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!