Favoriter från topplistan

toplist
Byxor / Örhängen / Väska / Klänning / Adidas sneakers / Slip in sneakers
 Här har jag nu plockat några av favoriter från Nelly.coms topplista! Det finns så mycket fint, speciellt hur mycket klänningar som helst, men vi börjar ju närma oss hösten och vintern så jag själv kommer inte att köpa så många somriga kläder i år.
 
Sneakers känns alltid rätt på hösten och ett par svarta eller vita slip-ins har jag velat ha nu i flera månader! Sedan märkte jag skorna från Adidas också och de var riktigt snygga! En ny väska är något som är på min måste-köpa-lista på plats nummer 1! Min väska jag har nu håller på att ge upp men hittar ingen perfekt ny väska! Denna var dock riktigt fin :)
 
Byxorna, klänningen och örhängena är riktigt fina basplagg! Klänningen skulle vara så fin i höst med ett par strumpbyxor och en jacka! Örhängena har jag faktiskt nyligen själv fått i silver, mera om dom inom kort! :)
 
P.S. Med koden TOP20 får du under 48 timmar -20% på allt från Nellys topplista!


♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så snyggt :)

Rebecka    •  

Fin outfit!

MALIN    •  

Snygga grejer! Skorna hade jag inte tackat nä till :)

ebba    •  

åh älskar klänningen!
svar: men tack så mycket :D kram

Sanna Eriksson    •  

åh vilken bra rabatt! :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnygg outfit!!

Linn Strömberg    •  

Älskar sneakers! Vill verkligen ha ett till par Jordans

Amanda    •  

Såå snyggt alltihop, speciellt skorna!

Anonym    •  

Bra tips, tack för koden!

ÄLSKAR klänningen. Perfekt till våren ^^

Amanda Engberg    •  

Såå snygga! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Mums vad snygga grejer :)

Elin    •  

Åh så mycket fint! Älskar skorna :)

jonna    •  

tack :)
Ja, Nelly har verkligen mycket snyggt just nu :)

N    •  

SNyggt!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh de svvarta skorna var as snygga!

Prietha    •  

Gillar jeansen!

Sofia    •  

Så fina saker!

Sofia    •  

Så fina!

Sofia    •  

Så fina!

Annelie    •  

snyggt! :)

Pauline    •  

fint :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!