Sex sanningar

Jag är alltid trött. Fastän hur många timmars nattsömn jag får är jag trött igen efter någon vaken timme!
 
Jag är sparsam. Detta är väl en både bra och dålig egenskap, är väldigt dålig på att slösa pengar!
 
Jag älskar parfymer. De flesta gillar ju skor eller/och väskor, men jag har alltid haft en grej för parfymer!
 
Jag är rädd för mörker. Jag får panik i ett mörkt rum så sover alltid med en lampa på.
 
Jag älskar att resa. Alltid när jag inte har någon resa på kommande så känner jag mig som om jag inte har något att se fram emot i livet!
 
Jag dricker inte mjölk eller vatten. Två av de äckligaste inom dryck om man frågar mig! Vatten har jag vant mig med liiite nu men kan absolut inte dricka mjölk, usch och fy!
 
 


Elin    •  

Vad roligt att läsa! :)

ebba    •  

roligt inlägg!

svar: åh tack så mycket :)

Sara Ekman    •  

Kul att veta :)

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

Annelie    •  

kul att läsa! :) dricker inte heller vatten eller mjölk haha :)

Pauline    •  

vad kul att få veta lite mer om dig :)

Matilda Wikblom    •  

kul att läsa, själv älskar jag mjölk, förr kunder jag dricka över en liter per dag ;)

bexollila    •  

Hehe förlåt Att jag gjorde dig sugen ^^

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det är många som är rädda för mörker, själv älskar jag mörker och på något sätt känner jag mig väldigt trygg i mörker.

Fanny    •  

Oj jag har aldrig hört någon som inte gillar vatten! Vad dricker du då i vanliga fall? :)

Svar: Jag brukar oftast dricka saft istället :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Kul att läsa :) Såna här inlägg gillar jag bäst!

Amanda    •  

Kul att läsa, är ofta också trött!

Prietha    •  

Mjölk som är så gott!

Alice    •  

Jag älskar att läsa sanningar om folk, alltid lika spännande!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag är också i stort sett alltid trött...

Svar: Åh det är såå jobbigt :(
Henrietta Nylund

Linnéa Pyrrö    •  

SV; Åh tack ! Jag är såå nöjd :)

Siri |Diabitfit|    •  

Gillar inte heller mjölk!

Svar: Åh vad skönt att jag inte är den enda haha! Har fått flera kommentarer där det är flera som inte gillar mjölk :D
Henrietta Nylund

sofft.blogg.se    •  

Älskar också att resa! I år ska jag bland annat till Norge :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa :)

Erika    •  

Jag var också sparsam när jag var yngre.. har blivit sämre på det känner jag :p

Amanda Engberg    •  

Roligt att läsa! :)

Jeanette - Livet i London    •  

Är också väldigt sparsam, kan faktiskt vara ganska irriterade ibland tycker jag haha.

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad kul att läsa! :)

linah    •  

åhh tycker inte heller om vatten haha!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!