Nya hårprodukter

Har använt denna serien i skolan för torrt och skadat hår och nu när vi inte har frisörämnen i skolan längre på ungefär 6 månader beslöt jag mig för att skaffa hem schampot och balsamet!
 
Denna serien heter alltså Nutritive och kommer ifrån Kérastase. Kérastase är ett väldigt lyxigt och exklusivt märke och jag älskar det! Alla deras hårprodukter är superbra och det finns så ett så brett urval och det finns något för alla! Från superskadat hår till färgat hår som bara kräver lite glans!
 
 
Skulle kunna prata om detta märke hur länge som helst, men om nån har några frågor är det bara att fråga!
Denna serien har vi också i skolan och skulle säga att den är lite mera en basic serie än till exempel Kérastases produkter! Denna ska tillföra keratin i håret vilket är hårets proteiner! Så detta är ett lite förmånligare alternativ till att återuppbygga håret!
Är supertaggad på att testa hårinpackningen då min förra har tagit slut, så får se vad jag tycker om den!
 
 


milina.blogg.se    •  

Nice!

Erika    •  

Verkar ju vara bra produkter :)

Linn Strömberg    •  

Spännande produkter! Hur mycket kostar de? :)

Siri |Diabitfit|    •  

Hårinpackning borde jag skaffa mig :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Aldrig hört något av dessa två, kanske borde prova! :)

sofft.blogg.se    •  

Härligt med lite nytt :D

Viktoria Eriksson    •  

roligt med nytt! :)

Emma    •  

Kul med nya produkter! :')

Amanda♥    •  

Åh, verkar bra!

Stina    •  

Bra tips!
sv; Ja samma här! Riktigt skönt :)

Anonym    •  

Åh vad kul, borde kanske testa något för mitt förstörda hår haha

Jenny Karlsson    •  

sv: visst är det =)

Åh funderar på att köpa schampo och balsam från kerastase, verkar så bra :)

Anna    •  

Visste inte att märket överst var ett frisörmärke eller vad man ska kalla det.. Har alltid trott att det är ett sådant man kan köpa på typ ICA och Willys. Men då kanske man skulle kunna pröva på det ändå :)

Elin    •  

Kul med nytt! :)

Julia    •  

Åh det måste jag testa! :D
Tänkte bara på en grej som står ovanför här, att du svara på kommentarer här, och det är så att har man inte blogg.se så ser man inte när du svarat och det är ju synd ifall man undrar det.... Tänkte bara så du vet om det :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt! :)

ebba    •  

älskar sådana här inlägg :)

svar: tack så mycket :D
kram

Sara Ekman    •  

Bra produkter :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul att köpa nya hårprodukter. :)

MADDISENJ.SE    •  

Tack så mycket <3 Åh härligt med lite nytt till håret!

ISA    •  

OH! lyxiga grejer ju! doftar såå gott av dem vill jag minnas :)

Anita    •  

Dyr??

Rebecka    •  

Jag älskar kerastase!

Svar:
Ja, visst är den :D

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!