Number 41

Denna tröjan fick jag med mig från stan idag före jag skrev hälsokunskapsprovet (som förövrigt gick superbra!) och är såå nöjd med den! Har sökt efter en sån här typ av tröja hur länge som helst men har aldrig hittat en sån jag verkligen vill ha och sedan såg jag denna och den var så billig så då köpte jag den!
 
I morse när jag skulle hitta någon tröja att ha på mig så insåg jag att typ 70% av alla mina tröjor är långärmade? Helt sjukt hur många långärmaden jag har samlat på i garderoben och har knappt något att bära nu till våren/sommaren, så får ta en rejäl shoppingrunda och skaffa lite toppar och t-skjortor! :)


Linnéa Pyrrö    •  

Snyggt!

Sv; Den kostar 269:- dessvärre är den en frakt på 39 så den blir ju ändå inte "billigare" än i butik. Men med rabatten blir det 20 kronor billigare än i butik i varje fatt :)

Alice    •  

Riktigt snygg! vart är den ifrån?

Svar: Den är från h&m! :)
Henrietta Nylund

Amanda Engberg    •  

Vilken snygg! :)

Celine    •  

Snygg!

MALIN    •  

Riktigt snygg! Denna gillade jag verkligen :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad snygg! :)

Sandra    •  

Oj vad fin! Var hittade du den? :)

Amanda    •  

Sjukt fin tröja!

ebba    •  

så snyggt!

svar: ja riktigt mysigt :)
kram

linah    •  

åhh va snygg:D!!

kaffehörnan    •  

Riktigt bra köp

Sara Ekman    •  

fin :)

Annelie    •  

snygg! :) jag är precis tvärtom, har knappt något långärmat i garderoben haha :)

Siri |Diabitfit|    •  

Snygg :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygg tröja! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygg tröja! Den ser jätteskön ut :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att provet gick bra! :)

Pauline    •  

snygg!

ISA    •  

superfin! gillar lite "sportigare" toppar :)

Ida - foto & häst    •  

riktigt snygg! :D

Ashley    •  

snygg tröja! Bra ursäkt att gå och shoppa lite nytt dessutom :)

JUNITJEJ    •  

Kanonsnyggt!

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Snyggt! Och skönt att provet gick bra :)

Ellen Gräntz    •  

Haha mitt problem är tvärtom, jag har baaara kortärmade tröjor. Försöker verkligen köpa långärmade nu så att jag har några sådana haha :)

Jessica    •  

Snyggt :)

Robex Lundgren    •  

snyggt

Matilda Berlin    •  

Shit vad snyggt!

johanna    •  

snyggt! diggar tröjan!

Johan    •  

Snygg tröja.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!