New basics

Dessa två basic topparna köpte jag för under 10 lappen på BikBok förra veckan! Betalade alltså 9.95€ / 99kr för dessa två tillsammans!
Har flera gånger när jag har varit i BikBok bara ignorerat dessa toppar men just den dagen slog det mig att jag har nästan inga toppar kvar att använda just på sommaren och då tänkte jag varför inte? när det ändå var så billigt!
Så två riktigt snygga basic toppar äger jag nu, och kan inte sluta känna på materialet, såå mjuka!
 


Ebba    •  

Riktigt fina ju!

Svar: åh tack 😄

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt till så bra pris! :)

bexollila    •  

A småkryp är hemska!

Fanny Kvist    •  

Snygga :)

Jessica    •  

Snygga! Gillar den gråa starkt :)

Amanda♥    •  

Åh så fina! Köpte också några under samma erbjudande ;)

Anonym    •  

Älskar bikbok. Superfina linnen, puss!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Fina baslinnen, alltid bra att ha!

Anonym    •  

åh va fin:D!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

vad snygga! :D

Siri |Diabitfit|    •  

Bra att ha lite "basic stuff" :)

Emma - Foto, mode och vardag    •  

Super snygga! Fin blogg du har förresten:D

Sara Ekman    •  

Alltid bra med basic :)

Hemma Hos Felicia    •  

ååh så fina! jag gillar färgen på den gråa! :)

Svar: Ja, visst var den fin? :)
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

åh så fint!!

Skogsraah ☾    •  

Så snygg grå färg!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygga! :)

Malin ♔    •  

Snygga linnen :D

Pauline    •  

fina!!

Amanda Engberg    •  

Grymt snygga! Jag älskar v-ringning :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!