Inför träningen

sporty

1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR / 7 HÄR / 8 HÄR
Lite tips på olika träningskläder som finns att beställa Nelly.com! 
Har varit på jakt efter ett par gråa thights hur länge som helst men lyckas aldrig hitta något som sitter perfekt! 
Snygga tränings tröjor kan man ju inte ha för många av! Största delen av mina alla kläder är Nike, så borde börja köpa lite andra märken så småningom, haha! Gillade verkligen dom två tröjorna på collaget!
 
Något som även underlättar träningen SUPERmycket är ett par träningshandskar och telefonhållare till armen, gör träningen så mycket enklare!
 


Alice    •  

så mycket snyggt!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygga kläder! Det är verkligen roligare att träna när man har något snyggt på sig.

Prietha    •  

Måste införskaffa mig ett par gymhandskar!

ebba    •  

riktigt snygga saker!

svar: tack så mycket :)
kramis

Linnéa Pyrrö    •  

Älskar de svarta leggingsen! Så snygga med "nät" detaljerna!

Amanda    •  

Åh så fina saker!

Linn Strömberg    •  

Så snyggt alltihop!

sofft.blogg.se    •  

Riktigt snygga träningskläder :D

Anonym    •  

Så bra tips, får aldrig nog av träningskläder!

Jessica    •  

Åh träningsbyxorna (nr3) var ju grymt snygga! :)

linah    •  

åhh älskar de vita linnet:)!

sv; åh tack! kul att du tycker de:D

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

Pauline    •  

finns så mycket fina träningskläder :)

Siri |Diabitfit|    •  

Det är synd att det typ aldrig finns telefonhållare för min mobilmodell ;>

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så snygga grejer :)

NICOLE    •  

Massa snyggt :D

Fanny    •  

Jag tycker grå träningskläder är väldigt snyggt också. Men det som får mig att dra mig från att köra grå byxor är för att svettfläckar syns väldigt bra på dem. Vilket är jobbigt om man svettas på rumpan. ;P










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!