Den kommande veckan

Världens bästa sallad! Sallad, gurka, paprika, rödlök, majs, tonfisk. Så gott och världens enklaste!
Ny vecka, nya möjligheter! Tänkte göra en liten plus och minus lista inför den kommande veckan!
 
+ Jag får sommarlov om 31 dagar
+ Lediga på fredagen (fast jag har ändå jobb)
+ Ska äntligen få undan hälsokunskapsprovet
+ Resa i helgen?
 
- Ska skriva många prov denna veckan
- Denna veckan känns redan superstressig
- Skippade gymmet (för att läsa på prov, så plus minus noll egentligen)
 
Känner mig redan riktigt trött och slutkörd och det är bara måndag! Känns som om denna veckan kommer bli rätt så jobbig men ändå har den sina bättre delar! Hoppas torsdagen kommer snabbt för då innebär det helg!
 
Hur ser din vecka ut?


Erika    •  

Lycka till med allt som du ska få gjort :)

michelle bergström    •  

Åh så gott! Ha en fortsatt fin kväll.

Alice    •  

Typ som din, mycket plugg och prov! ushhaa ser fram emot långhelg!

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Åh vad gott! Min vecka blir nog lugn :)

NICOLE    •  

Hoppas inte det blir så stressigt :) Glöm inte o andas :D

Anonym    •  

Jobbigt med massa prov lycka till!!!

ebba    •  

kan hålla med om att man redan är slutkörd!

svar: ja superhärligt :)
kram

linah    •  

31 dagar till sommarlovet:D wow, så fort tiden går!!
har du nåt speciellt planerat tills sommaren?:D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

31 dagar till sommarlov? Oh så härligt!!

Linn Strömberg    •  

Åh gott!

Anonym    •  

muuuuums!

ISA    •  

det där såg sjukt gott ut! älskar tonfisk, haha! hoppas veckan går bra trots lite minus :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Hoppas proven går bra!

Sara Ekman    •  

Gott :)

Koehler - Skönhetsblogg    •  

åh håller med, tonfisksallad är så sjukt gott!
Jag ska mest jobba, gå på lite event och fixa och trixa :*

_Skönt att du kan somna om i alla fall om du vill. Jag ligger bara och vrider och vänder mig tills jag blir irriterad för att jag inte kan sova längre och går upp haha.

Siri |Diabitfit|    •  

Skönt med sommarlov snart!

Linnéa Pyrrö    •  

Åhh va gott! Tur att jag håller på o laga lite käk nu är sååå så hungrig.

Pauline    •  

hoppas proven går bra och att du inte får det så stressigt :)

frida maria    •  

ÅH gott!

Var gärna med på veckans blogg :)

MALIN    •  

Det där ser riktigt gott ut! Jag som älskar tonfisk och rödlök tillsammans!

♫♪ sandra    •  

ser gott ut :)

Det ser så gott ut! :)

Linda    •  

den maten ser god ut:)

sarah    •  

Mm ser gött ut :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!