Äntligen påsklov

Har haft en skön skoldag idag från klockan 9-13. Under skoldagen toppade Nathalie mitt hår och sedan gjorde jag en liten påskuppsättning på henne! efter skolan for jag och William på några ärenden och sedan for vi hem till mig.

Är så glad över att det äntligen är påsklov fastän jag bara har två dagar extra ledighet! 
Genast efter påsklovet på tisdag ska vi ha lite mys i skolan med en brunch och på onsdagen får vi en låång sovmorgon då vi börjar klockan 4 då vi har vår spa-kväll för mammorna! :)

Kommer nog säkert bara ligga hemma och se på serier med William hela påsklovet då allt är stängt!

Vad ska ni göra under påsken?




milina.blogg.se    •  

Jag ska inte göra något speciellt i påsk! Tycker påsken är så överdriven.. Den handlade ju liksom om Jesus, så vad fan har kycklingar och harar med saken att göra haha..

Svar: Haha det har du så rätt i! :D
Henrietta Nylund

linah    •  

åh!:D njut nu!

idaellinor    •  

Sv: Ja eller hur så gott med jordgubbar!!

Rebecka    •  

Jag har också lov, så skönt! Jag skulle ha åkt till London, men av personliga själ så valde jag att stanna hemma.

Svar:
Ja, det var jättegott!

Ha en fin kväll ♡

Kram

Ebba    •  

Så fina bilder!
Svar: ja verkligen superhärligt, inget vi ångrar att vi köpt :)
Kram

Sara Ekman    •  

fina blommor :)

Jeanette - Livet i London    •  

Fina bilder, verkar som att du kommer få ett bra lov :)

Viktoria Eriksson    •  

härligt med lov nu! fin du är

Siri |Diabitfit|    •  

Så skönt med lov :D Vill jag också ha!

Linn Strömberg    •  

Låter ju som ett mysigt påsklov! Min kille har åkt till Finland över påsken så ska passa på att träffa fina vänner :D

MALIN    •  

Det är så fint med tulpaner!

Jessica Antemyr    •  

Så skönt med lite lov :)

Amanda♥    •  

Vad skönt!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vilka fina tulpaner, varför finns det inga fina hos mig! haha ;)

N    •  

Så jäkla skönt med lov!

Malin Lindgren    •  

Riktigt fina bilder och jag säger det igen, du är så snygg! *_*
Under påsken ska jag spendera tid med min pojkvän som är hos mig (distansförhållande), när han åkt på övning nästa vecka så får dagarna gå åt till att plugga matte :/

Anita    •  

Åh så härligt för dig :D

Pauline    •  

fina bilder! hoppas du får en bra påsk :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad fin du är. :) Jag ska faktiskt inte göra något speciellt under påsk. :)

SVAR: Vad kul att du är med och tävlar om ett smink-kit. :) Lycka till!

Elin    •  

Vackra bilder! :)

fanny ahlm - hörselskadad    •  

härlig bild på blommorna!
Ha en trevlig påsk! /www.nouw.com/ahlm

Cecilia Johansson    •  

Skönt med lov :D fina blommor med :D

Robex Lundgren    •  

finna bilder

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så härligt med påsklov!

Josephine    •  

Så skönt med lov :)

elinsi    •  

gud va fint hår du har!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!