Sjuk helg

Har blivit lite till och från med bloggandet nu sedan skolan började men när jag börjar komma in i rutiner så kommer det nog komma åtminstone ett inlägg per dag som det gjorde före sommarlovet! :)
 
Har nu fått en riktigt hemsk hosta men resten av min förkylning är mestadels över, så det är ju både bra men ändå dåligt! 
 
Så nu har jag de två senaste dagarna hängt med min sjukling till pojkvän och hittils sett åtminstone 2 filmer idag och snart ska vi se en tredje :)
 
Har då alltså varit ett väldigt lungt veckoslut för min del, och tror att det kommer fortsätta väldigt lungt! 
 
Hoppas ni har haft en riktigt bra helg hittils!


Erika    •  

Så gott med kladdkaka :)

Ebba    •  

Så härligt!
Svar: åh tack finis :) ja riktigt kul där!

kaffehörnan    •  

Mysigt med film, krya på dig

Sara    •  

Snygg jacka :)

sv; åh tack! :)

Vill du göra bloglovin-byte? :D

Jennifer    •  

Tack!
Vad fina lockar!

Alice    •  

Krya på dig!

NATHALIE - Fashionblog    •  

Krya på dig tjejen <3
- den jag köpte kommer faktiskt från H&M! kram

Julia ♥    •  

Ååh, krya på dig! ♥

fashion    •  

Muums!! :D

♫♪ sandra    •  

åh gott!

Lollee    •  

Ser ut som en mysig helg!

J E N N I F E R    •  

Gott det ser ut!
sv: Tack så mycket, gina är den ifrån!

Pauline    •  

så jobbigt att vara sjuk, hatar hostan hoppas du blir bättre!

Sigrid    •  

Hoppas hostan försvinner snart! Superfin blogg btw ;D

Ida Lindborg ♡    •  

såå roligt :)

Sv: TUsen tack! :D åh roligt och höra! menar du lockarna? jag sov med inbakade flätor under natten! :*D

V I L M A L A ♔    •  

Usch då krya på dig men god kaga ;)

linnea    •  

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos mig http://linneajosefin.forme.se/2014/september/veckans-blogg.html#comments Kram

Viktoria Eriksson    •  

så fin du är och så gott med kladdkaka! :)

Esmeralda    •  

sv: Yes riktigt gott :D varsegod, om du testar säg gärna vad du tyckte sen :D

Emelie    •  

Mysigt att set film i alla fall :D

caroline ♡    •  

Du är så fin! :)

Svar: Åhh tack så mycket!
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Är också förkyld :/

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Krya på dig! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Men så mysigt!! Kul! Och gott :) Ha en underbar måndag, hoppas dagen bjuder på många härliga stunder! Kram!

J o h a n n a    •  

Sv. KÖÖÖP fett värt det! Älskar min, dock är det fortfarande lite för varmt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!