Mysig höst

cozy

 
Såna här grejer förknippar jag hösten med! 
Mysiga stora stickade tröjor, ett varmt bad en kall och blåsig kväll med tända ljus, ett par bekväma sneakers, en film eller favoritserien nerkrypt i sängen i slutet av dagen och såklart alla andra övriga detaljer, men detta i stora drag får mig att känna att det verkligen är höst nu!
 
Vad är dina höst-måsten?


Ida Lindborg ♡    •  

åååh gud så himla fint!!

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! så roligt o höra. Åh Spanien är så underbart! ♥

Malin Lindgren    •  

Några måsten för mig under hösten är mjukisbyxor, mysa höstpromenader och mysiga kvällar med familj eller pojkvän, även alla underbara höstfärgade tröjor, speciellt plommonlila, mysiga stickade tröjor är absolut favoriter. :)

Sugen på bloglovin' byte? Länk till min bloglovin finns på bloggen. :)

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Så kul:) Vad bakade du då?

Cornelia    •  

sv: Åh tac kså mycet! :D

sv; tack! :D Dom är till salu <3

Erika    •  

Helt klart massa mysiga koftor! och ljus!

Ebba    •  

Svar: ja supergott & mysigt :)

Älskad air Max, äger 3 par, så himla sköna!
Kram

SARA EMILIA    •  

Mina höstmåsten är helt klart också ljus och favoritserien! Men också halsdukar, te, stickade strumpor, benvärmare och vantar, haha. Jaa.. det finns mycket :)

ullie    •  

många mysig vill ha saker =)

Emelie    •  

Nej så härligt kollage! :D ♥

Sofia    •  

Tack så mycket :D

Sara    •  

Vilken snygg inspo :)

Liborius    •  

sticade tröjor, raggsockar, kvällsfika med tända ljus, bio...:)

Sanna Preifelt    •  

Mina höstmåsten är mörka nagellack, kokhett te, gosiga halsdukar och mysiga tofflor :)

Anita    •  

Så fina bilder :D

Ebba    •  

Åh mjukisbyxor

V I L M A L A ♔    •  

allt det du har på bilden <33333

Viktoria Eriksson    •  

åh, så fina saker! älskar stickadetröjor! <3

Jonna    •  

Stora stickade tröjor är det bästa som finns!

VERONICA - fashion blog    •  

Gud så snyggt tjejen! :) Ha en himla fin start på veckan fina du, hoppas din kväll blir grym! :) Kram!

SOPHIE    •  

fina saker :)

Alice    •  

skulle verkligen vilja ha allt på bilden!!!!!

Prietha    •  

Du glömde varmchokladen! Att mysa ner i soffan med en massa filtar och en kopp varmchoklad i handen är heaven

Svar: Och jag som inte gillar varm choklad riktigt :D
Henrietta Nylund

Pauline    •  

så fint collage!

Jessica    •  

Så fina saker :)

KMStyle    •  

mina höstmåsten är boots, stickade tröjor och en snygg kappa :)

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh så mysigt, jättefina saker! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!