Jag ska till London!!!!

Igår bokade vi en resa till London på sportlovet med William och hans mamma&pappa! Såååå taggad att åka till London igen!
Denna gången stannar vi ju såklart längre och kommer vara 5 dagar borta, men det blir ungefär 3 hela dagar i London, såå då kommer vi hinna se på sevärdheter och gå på musikal och massa sånt man bara ska göra i London!
Trots att det är ett halvår kvar så är jag riktigt taggad och börjat googla på allt vart jag vill fara och vad jag vill se! Tur att man redan varit där en gång så man vet i alla fall lite var allt är och hur det fungerar!
 
Vi på skolavslutningen i år.
 
Vad händer annars då? Jo, har gått och funderat och varit stolt över hur jag inte konstigt nog blivit sjuk ännu när alla andra är riktigt supersjuka, men nej, då jag kommer hem så känner jag hur det bränner i halsen... Gick och sov några timmar och vaknade upp med ännu värre smärta så får ta och sätta mig med en varm kopp glögg och hoppas på att det är nått som går över snabbt! 


emmie kristoffersson    •  

Nej men fy va mysigt!!

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

Kul att åka till London :D

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~

Prietha    •  

Åh vad kul!! :D Ha det superduper bra i London och njuuut :D

jonna    •  

åh, så härligt :) Jag älskar London!

ebba    •  

men åh vad kul & så fina!
svar: tack så mycket :D

Charlotta Hägg    •  

Sv. Tack så jättemycket, jag trivs verkligen jättebra med en mörkare nyans i håret =)

och roligt med London! Jag har faktiskt aldrig varit där men känner att det är dags att åka snart, verkar ju hur kul som helst :) KRAM!

Sara Ekman    •  

vad kul :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Vad roligt att åka till London, har aldrig varit där men skulle jättegärna vilja åka!

Krya på dig! :)

Pauline    •  

å så roligt! jag och min fästman ska dit i oktober, ser verkligen framemot det!

Anita    •  

Så kul! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Men vad roligt!!

lianass.blogg.se    •  

Åh vad roligt och så fina ni är! Krya på dig också!
Sv: Jasså,haha! :)

Alice    •  

Åh vad roligt! Jag vill verkligen till london!

Viktoria Eriksson    •  

så roligt! :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

Åh vad roligt :) Saknar verkligen London! Ni kommer få de så underbart. Kram

Erika    •  

Åh, vill också till London :)

sv; åh tack! dom är från American Apparel :)

Vad kul att åka till London! Var nyss där :c Vill tillbaka!!! <3

ebba    •  

fina ni är :)

linah    •  

ha så kul!!

Sara    •  

Åh så roligt med London, har inte varit där ännu men vill definitivt åka dit någon gång :)

michelle bergström    •  

Åh vad roligt, vill också resa till London en vacker dag! Några planera för helgen? :) (var gärna med i min veckans blogg)

Jennifer    •  

Vad kul att få åka till London! sv:Ja jag blev jätteglad :)

KMStyle    •  

vad roligt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!