Ett och ett halvt år tillsammans

Ett och ett halvt års firande med älskling // nya hårfärgen!
 
Igår blev det firande på Amarillo med William eftersom att vi firade vår ett och ett halvårs dag tillsammans! Var sjukt gott och blev förvånandsvärt billigt också för oss båda!
Fick då också en ny GANT tröja av William som present och äääälskar den så mycket! Har likadan bara att den är i naturvit med blå text men denna var riktigt mörkblå/svart med vit text! :)
 
Färgade ju också håret på tisdagen och det blev riktigt bra! 
Ingen chock förändring och det var ju så jag ville ha det med tanke på att jag bara skulle färga bort utväxten! Så nu blev det en mörkare askig utväxt och lite ljusare toner här som där i håret! :)
 
Nu ska jag planera lite inför helgen och sedan ta en liten tupplur innan det blir idol tittande ikväll!
 


Fillan    •  

Nu vart jag hungrig, ser jätte gott ut! :)

Ebba    •  

Men åh så gott! Är så himla hungrig just nu :(
Svar: tack så mycket :) jaha , grattis till er också!

CECILIA    •  

åh, grattis till er!
Du har inte lust att göra ett bloglovin byte? :)

Viktoria Eriksson    •  

åh så fint hår!! :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

Mums, ser så gott ut :) kram

Sigrid    •  

Grattis till er :)
Så fin hår du har! :D

Emelie    •  

Åh så mysigt, grattis! Och så fint hår :D

Sanna Svedin    •  

Grattis till er! Jag och min pojkvän firade två och ett halvt år förra veckan!

Lust att göra ett bloglovin byte?:)

OLIVIA    •  

åh va mys,grattis :D
kram♥

V I L M A L A ♔    •  

Fint år och stort grattis till er sötisar!! ♥

Ida Lindborg ♡    •  

åh roligt, grattis!

Sv: hihi vill du inte bli det då? ;)

Pauline    •  

aw grattis!

Sofia    •  

Ja så gott :D

Åh stort grattis!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Stort grattis till er! :)

Fröken J!    •  

Mysigt! Grattis till er :)

MADDISENJ.SE    •  

mums. mysigt med ett halvår tillsammans

Celine    •  

Åh vad kul grattis! :D

♫♪ sandra    •  

åh gott! och grattis :)

Alice    •  

Grattis och jätte fin färg!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad härligt, grattis till er!! :) Ha en underbar kväll! Kramar!!

Erika    •  

Så gulligt, grattis :)

Sanna Preifelt    •  

Mums vad gott :) Och grattis!

linah    •  

gratttiiis:D!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!