Skor jag vill ha i höst

skor

 
Dessa skor skulle jag så gärna vilja ha!
Mest av allt skulle jag faktiskt vilja ha ett par rosa/gråa/beige uggs med antingen rosetter där bak eller med knapp på sidan, som på bilderna ovanför! Tycker uggs är sjukt söta fastän de är väldigt söndertjatade :)
Allra mest skulle jag verkligen vilja ha dom som är längst upp till höger, verkligen drömskorna från Johnny Bulls! Synd att man inte hittar dom till salu längre på nätet :(
 
Skulle också villja ha ett par höga boots, men har tyvärr för korta ben för att ha normallånga boots, så får söka efter något par som passar till min benlängd, haha!
 


ebba    •  

måste verkligen leta efter ett par skor till vintern men icke någon lust att lägga pengar på det :/

svar: åh tack så mycket :D
kram

Esmeralda    •  

sv: Tack så mycket :D Ja det är sant de och jävligt jobbit när dem säger " om jag var du..." si o så ! blir irriterad som fan

Emelie    •  

sv: Den heter HEAT! :D Den är faktiskt väldigt god och går att köpa på olika träningsbutiker ;)

Cornelia    •  

sv: Tack så mkt :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh så fina!

Sv: Vad glad jag blir, tack! :D Kramis

NICOLE    •  

Stövlarna och bootsen va galet snygga! =)

SV: Ja det är helt underbart vill jag lova :)

ullie    •  

älskar stövlarna men jo jag gillar alla :D

idategebos.blogg.se    •  

vad fin blogg!:)

wilma karlsson    •  

Åh så fina! :)

Sara    •  

Åh gillar verkligen de höga bootsen :)

Pauline    •  

ååå snart kan man ha uggs!! :D

Life of Johanna    •  

Aldrig fel med nya skor

Alice    •  

Jag ville verkligen ha ett par uggs! gärna äkta som man kan ha i vinter också!

Jonna    •  

Vi ha såna rosa skor! Verkar skit mysiga!

sv; åh taaaack :D <3

Erika    •  

Gillar bootsen :)

Liborius    •  

jag har köpt tre par höstskor:) älskar höstskor!!

Sanna Preifelt    •  

Åh, jag har precis klickat hem ett par liknande stövlar som de till vänster :)

Maria Karlsson    •  

sv: rabatter är alltid kul, man får passa på så länge dem varar haha :)

CECILIA    •  

Johnny bulls är såååååå snygga!

Prietha    •  

Uggs 4 life, såååå sköna!

Viktoria Eriksson    •  

så snygga! :)

Amanda    •  

Åh, uggs är ju för mysiga! Funkar alla vintrar :)

B Y S M J    •  

stövlarna var riktigt snygga!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!