S som i sjuk

En outfitbild // en morotskaka jag och William bakade som blev supergod!
 
Som rubriken lyder så har jag gått och blivit rikitgt sjuk nu så här passligt i slutet på höstlovet...
Var till hälsovårdscentralen och de tog svalgprov på mig och de misstänker att det är halsfluss eller angina.
 
Allt detta började för endast två dagar sedan när jag vaknade upp på morgonen och kände att jag hade sjukt i halsen. Trodde bara då att det var eftersom att jag flyttat min säng brevid fönstret att det hade dragit kallt men så var det ju inte heller...
 
Så imorgon får vi kanske mina provsvar och vet då om jag ska ta någon slags medicin eller liknande. 
Så nu ligger jag bara med min feber och otroligt sjuka hals och dricker milkshake i sängen!


Siri |Diabitfit|    •  

Krya på dig!

Emma & Julia    •  

Absolut! Tänkte göra en review på den sen :) Kram

Viktoria Eriksson    •  

krya! :)

Julia    •  

Jobbigt, krya :)

Jessica    •  

åh, krya på dig!

Tack så mycket! Jo, det var supergott:)

Hanna    •  

fin outfit ! :)
hoppas du kryar på dig snart!

LINNEA    •  

Men lägg av! Morotskaka är ju typ det godaste, har aldrig lyckats göra själv dock.. lust att dela med dig av receptet? :) kram

Svar: Använde mig faktiskt av detta recept http://mariascupcakes.blogg.se/2011/september/morotscupcakes-med-cream-cheese-frosting.html men gjorde dubbelsats på både själva kakan och frostingen! Tog väl ca. 45-50 minuter i ugnen men är inte riktigt säker!
Henrietta Nylund

Rebecca    •  

Hoppas du mår bättre snart :)

Madeliene    •  

sv: härligt! Ha en fortsatt fin dag :)

Caroline    •  

Älskar morotskaka! :D

Emelie    •  

Men vad jobbigt.. Krya!

carolines    •  

SV: Hihi visst är den :)

CECILIA    •  

usch, halsfluss är aldrig kul! Hade det varje månad som barn! Du får krya på dig :)

Alice    •  

Krya på dig!

Prietha    •  

Krya på dig!! Drick en massa te, ät en massa gott och vila :)

Prietha    •  

Krya på dig!! Drick en massa te, ät en massa gott och vila :)

angelica bengtsson    •  

Snygg outfit! Krya på dig!

Sv: ja, det är ett bra kvitto på träningen ;)

Anonym    •  

gott med morotskaka!

Karin Lygnersjö    •  

Usch vad jobbigt, krya på dig!

Följer vi varann på bloglovin?

Emma ♥    •  

Mums, älskar morotskaka!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!