Rebecca Stella dresses

Emballished Dress // Zipper Detail Dress // Lacing Dress // Lace Life Dress 
Tror inte det är så många som har missat att Rebecca Stella har släppt ytterligare en kollektion för Nelly nu för några dagar sedan!
Jag bara ääälskar alla klänningar i den nya kollektionen! Speciellt nummer 1 och 2! Skulle verkligen inte tacka nej till en sån hängande i min garderob ;)
 
Det finns ju såklart mycket andra superfina plagg från kollektionen men dessa var verkligen mina favoriter! 
Det finns ju fortarande till salu från den förra kollektionen och såg att det flesta som fanns kvar därifrån var på rea också, så passa på! :)


Prietha    •  

supersnygga!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Va fina :)

Ida Lindborg ♡    •  

Snyggt verkligen!

SV: haha tack så mycket :D hihi jaa hon är så söt ;)

Amanda Johansson    •  

Vad fina!!

Erika    •  

Gillade också dem två första :)

Caroline    •  

Så mycket fint! ^^

Sv; tack! Alltid roligare att dricka ur söta/fina koppar :)

Isabella Huynh    •  

Jag är med dökär i hennes nya kollektion :D

Siri |Diabitfit|    •  

Alltså den med öppen rygg är ju bara så snygg :D

Viktoria Eriksson    •  

så snygga! :)

stella    •  

Klänningarna är sjukt snygga

SOPHIE HELENA    •  

super fina :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygga. :)

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh så snygga, älskar speciellt den andra! :)

MALIN    •  

Riktigt snygga plagg! Rebecca Stella, hon är duktig hon!

carolines    •  

SV: Ja jag tycker alla tacoskalen är svåra att äta ut, tråkigt att dom inte kommer med något som GÅR att äta ur utan att allting ramlar ut på tallriken :p haha

Emiza    •  

snyggt. gillar den första klänningen

Sara Ekman    •  

Snygga :)

Pauline    •  

snygga!

PHONTAS <33    •  

Otroligt snygga! Gillar 1:an bäst :)

Linda    •  

super snygga !:D

Julia    •  

Snygga :)!

NICOLE    •  

Så snygga :D

SV: tack snälla! Kram

Sanna Preifelt    •  

Gillar nummer två mest :)

♫♪ sandra    •  

åh snyggt!

Josephine - Living in London    •  

Gillar verkligen den högst upp till höger :)

moniki.blogg.se    •  

åh , men tack så mycket!

Clara    •  

Verkligen jättesnygga!

VERONICA - fashion blog    •  

Jag ääälskar alla klänningar i kollektionen, bara älskar dom! Så snygga :) Gör denna dag till den bästa, se till att den blir grym! Kramar tjejen, ha en grym dag!

Alice    •  

Så fina klänningar!!

Mamma Mindy    •  

Så snygg första klänningen är :8

linnea    •  

ja det ska bli jätte kul men jag är nervös som tusan lär ja säga!! :O

LINNEA    •  

Sv; visst är de

Susanna Maria J    •  

Snygga ;D

Sara    •  

Älskar hennes kläder, så snygga :)

Sandija - fotografi    •  

Super fina, jag gillar mest första ;)
Hoppas du har haft en bra dag! Kram :)

Gina    •  

Riktigt snyggt! :3

Angelica    •  

Tycker dem alla är så himla snygga, men tycker nog bäst om den längst ner till vänster :)

Ida    •  

Så fina!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!