Rainy day

Untitled #49

klicka på bilden för att se varifrån allt är.
Denna outfiten som jag har gjort på Polyvore passar perfekt till såna regniga och dystra dagar som denna dag! 
Det har regnat nästintill hela dagen och så har det känts allmänt dystert och mörkt! Har känt mig så trött och sliten idag som jag alltid brukar när det är dåligt väder, blir så deppig!
 
Men i alla fall, jag gillar verkligen kominationen av svart och grått i denna outfit och skorna och väskan är ju helt to die for! Parfymen och klockan skulle man ju inte tacka nej till heller!
 
Ikväll så ska jag, William, min syster och hennes pojkvän antagligen gå på bio, så det bär väl av mot stan ganska snart för att se på Let's be cops! Supertaggad och hoppas den filmen är bra!

Någon som sett den som tycker den är bra?


Anita    •  

Fin kofta :D

Siri |Diabitfit|    •  

Så snygga skor!

Erika    •  

Vilken snygg outfit :)

Linda    •  

super snyggt

bitte    •  

Idag är absolut sista chansen att tävla om en iPad Air.
Tävlingen avslutas vid 12 inatt så pass på om du vill vara med.

http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment

Emelie Andersson    •  

Sv: ja det är nog det mest optimala ;)

Alice    •  

Underbar outfit!

NICOLE    •  

Snyggt :D
Mysigt med bio! Hoppas den är bra :)

Sofia    •  

Tack! :D

Anonym    •  

Superfint

Sara    •  

Underbar outfit och älskar Celine väskan :)

My Fredblad    •  

Gud vad mysigt! Ja, jag har sett den och tyckte attd en var riktigt rolig! Vad tyckte du om filmen då?

lebanezzas    •  

Snygg outfit!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fint. :)

MALIN    •  

Grymt snygg outfit! Sådär hade jag gärna sett ut! Svar: Åk dit :) Otroligt vackert land!

Irini    •  

Åh vill ha allt på bilden!

moniki.blogg.se    •  

Snyggt!
Sv: Ja riktigt gott var det :D

Linnéa Pyrrö    •  

Snyggt!

SV; åh tack :)

Prietha    •  

Sueprsnyggt!

Sara Ekman    •  

Jättesnyggt :)

Ida Lindborg ♡    •  

Snyggt!

SV. hihi tack så mycket! :S

Ida Lindborg ♡    •  

Snyggt!

SV. hihi tack så mycket! :D

Ida Lindborg ♡    •  

Snyggt!

SV. hihi tack så mycket! :D

Ida Lindborg ♡    •  

Snyggt!

SV. hihi tack så mycket! :D

Elin    •  

Fint!

Allt bra?

Viktoria Eriksson    •  

så snygg! :)

Hanna    •  

Men Gud så snyggt !! Älskar de :D

KassandraPalma    •  

jag har sett den filmen, den är riktigt bra faktiskt!

Jennisbeauty    •  

Så snygga grejer! :D

Catrine    •  

vilken fin tröja :) den skulle ja vilja ha! har inte sett filmen :) kanske ska kolla in den!

kimberly    •  

jätte fin blogg! kollar gärna in min!

Isabella Huynh    •  

skorna var riktigt snygga :)

Amanda Johansson    •  

Let's be cops är jätterolig! :D
Vilken fin outfit!

Emelie Andersson    •  

Sv: tack så mycket, så glad jag blir :D

Sanna Preifelt    •  

Min sambo har sett den, han tyckte den var helt ok :) Hoppas du tyckte den var bra!

Julia    •  

snyggt! :)

Amanda Johansson    •  

ja visst är han så himla söt!
Hoppas din måndag har varit bra! :)

Ida Lindborg ♡    •  

Sv: Åh ja det är det verkligen!!! älskar med det :D

I keep watching this collage alltså så vackert allt är!! *.*

Maria    •  

riktigt snyggt :)

Josephine - Living in London    •  

Åh, den outfiten hade inte suttit fel att ha i dag denna regniga dag! :)

Agnes    •  

snyyyggt :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!