Ledig torsdag

Idag är det torsdag och jag har varit ledig hela dagen, superskönt! 
Den lediga dagen firades med mamma med en lunch på ''nya'' pizzastället O Sole Mio här i Vasa!
Mamma känner ägaren från förr som precis öppnat igen sin pizzaverksamhet och oh my god så goda pizzorna var! Nästbästa pizzan jag ätit i mitt liv!
 
Annars har det inte hänt så mycket annat spännande denna veckan. Har haft nu 2 dagar ledigt denna veckan och imorgon är det fredag och på schemat står det bara en lektion och sedan höstlov hela nästa veckan, superskönt!
 
Nu ska jag försöka få gjort lite uppgifter från skolan och sedan får jag se vad jag gör resten av dagen! Ha det gött!


Charlotta Hägg    •  

Sv: Jaa, verkligen! Den är så galet fin men tyvärr väldigt dyr också :/

Jättefin bild på dig!

Ebba    •  

Så gott!
Svar: amen precis! Dessutom har man faktiskt kompisar i skolan som man umgås med ju :)
Kram

Anonym    •  

så fin du är och god pizzan såg ut

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Det var sjukt gott :)

Mums med pizza!

Loviza    •  

Vad tycker du om att vi har Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj varje oktober! läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker :)

Emelie    •  

Skönt att vara ledig! Jag är det imorgon :)

♫♪ sandra    •  

gott!

Petra    •  

gott med pizza

Julia    •  

Skönt med en ledig dag :)

Pauline    •  

så skönt att vara ledig, låter som en bra dag!

Alice    •  

låter som en helbra dag! skulle verkligen också vilja vara ledig!

Amanda    •  

sv: Tack så mycket fina du! Skulle betyda sjukt mycket om du röstade på mig :D

Gud så gott med pizza, riktig torsdagslyx ;)

J E N N I F E R    •  

åh vad fin du är!

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

fin du är :)

Amanda Niclasson    •  

Åh va härligt med en ledig dag!
Sjukt fin blogg och design du har :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Johanna    •  

Nice!

Johanna    •  

Nice!

Ida Lindborg ♡    •  

Mums vad gott!

Sv: Vad glad jag blir, tack snälla! :D kram

Amanda Johansson    •  

Men vad gott :D

Jonna    •  

Super skönt att vara ledig!

Petra    •  

hoppas du få en bra helg

Celine    •  

Oj har du höstlov redan nästa vecka?! Det är typ 2-3 veckor kvar till mitt!

Svar: Jo :) vi började ju också skolan 2-3 veckor tidigare än skolorna i Sverige, och fick sommarlov tidigare! Så loven är lite annorlunda i sverige och finland! :)
Henrietta Nylund

Josephine - Living in London    •  

Så skönt att vara ledig! :)

Sv; Hihi, tack! :D

Prietha    •  

Ingenting slår en god pizza!

Sara    •  

Härligt med en ledig dag mitt i veckan :)

linah    •  

åå så gott:D!
fyller du i dina ögonbryn? dom e riktigt fina

Svar: Fyller i dom med ögonbrynspenna men skulle vilja byta till ögonbrynsskugga men har ett ärr av vattkoppor i början av mitt ena ögonbryn så det skulle lämna en fläck där i såfall! :) Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

My Fredblad    •  

Endat nästbästa pizzan... Vilken var den goaste då? ;)

Svar: Det var en pizza jag åt i Marbella, den var så sjukt god! :)
Henrietta Nylund

Pia    •  

Åh är nyfiken på att också prova på O Sole Mio nån dag! :) Ser supergott ut!

milina.blogg.se    •  

åt också pizza idag haha, eller ja, en bit, resten fick hunden.. lär mig aldrig att jag inte gillar pizza

Flisan    •  

Sv; hehe :P
Ska gymma idag med :P

Liborius    •  

mysigt att luncha med sin mamma:)

Släpp taget. följ flödet    •  

vad skönt med ledighet! Passa på att njut :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!