Jackets

 
Sheepskin Oversize Jacket / Expert Jacket / Verma Jacket / Tanya Fake Fur Jacket / Maya Jacket / Faux Coat
Klicka på namnen för att komma till produkterna!
Är kanske lite efter alla andra men har precis märkt hur snygga alla kappor är! Älskar dessa modeller som är på bilden ovan, och tycker de är snyggast i ganska ljusa färger och grått i alla former!
Dom är ju sjukt bra nu när det är lite kallare när de är lite längre och tjockare än vissa andra jackor! 
Mina favoriter är nummer 1,3 och 4! 
Vilka är dina favoriter? 


Anonym    •  

super snygga!

Natalie    •  

Höördu Etta nummer 1 va no en gooding ;), visst int att du hadd blogg! :D

Svar: Whaaat vissta int heller att du hadde blogg :D visst va denn ;D
Henrietta Nylund

Matilda Wikblom    •  

så fina! Min favorit är den sista :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Nr 1 och 4 såg superhärliga ut!! Är tyvärr väldigt kort så jag har lite svårt att använda längre snygga kappor :(

Släpp taget. följ flödet    •  

Nr 1 och 4 såg superhärliga ut!! Är tyvärr väldigt kort så jag har lite svårt att använda längre snygga kappor :(

Liborius    •  

4 och 6 :)

Julia    •  

Snygga, gillar 1&2 :)

Emma & Julia    •  

Åh gud vad fina, min favorit är klart ettan! Ha en fin dag, kraam! /Emma

Madeliene    •  

- åh vad fina! :)
Vill du göra ett bloglovin byte?

Charlotta Hägg    •  

Sv: Jag pluggar ju heltid på civilekonomprogrammet i Linköping men jobbar även lite extra på Coop :)

Johanna    •  

Snygga!

VERONICA - fashion blog    •  

Skulle inte tacka nej till att ha dessa hängande i min garderob, SÅ snygga! :) Ha en uuuunderbar dag finaste du, massor med kramar!

Caroline    •  

2:an var riktigt snygg!

Alice    •  

Jätte fina kappor!
Håller med dig, dom är såå fina!

J E N N I F E R    •  

så snygga allihop!

Emelie    •  

sv: Visst är den?! Är så himla fast på den ;)

Emelie    •  

sv: Visst är den?! Är så himla fast på den ;)

Prietha    •  

Nr 4 är supersnygg!

sv: Den är från HM :)

♫♪ sandra    •  

ser mysiga ut!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar nummer tre. :D

G I N A ~    •  

andra, trejde och fjärde :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snygga :)

Julia ♥    •  

Ååh, alla ser så mysiga ut, men mina favoriter måste nog vara nummer 1 och 4 :D

Celine    •  

Åh vill ha alla!

Josephine - Living in London    •  

Snygga!!

Sv, Hihi, tack! :)

angelica bengtsson    •  

gillade nog 3:an bäst!

sv: ja den är så fin och så passande hehe :)

MALIN    •  

Riktigt snygga jackor! Kappan nere i mitten är min favorit :)

Amanda Johansson    •  

Men så snygga och mysiga!!

Ina♡    •  

Åh va fina, älskar färgerna!♡

Siri |Diabitfit|    •  

Alla tre på översta raden är skitsnygga :D

Pauline    •  

sååå snygga

Anita    •  

Men så mysiga :-)

Sofia    •  

Så snygga!

Ida Lindborg ♡    •  

Den första blev min favorit :D

Sv: hihi så kul och höra :D

therese    •  

snygga jackor!!! :D

moniki.blogg.se    •  

riktigt snygga kappor!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!