Fem saker

Jag äter mest:
1. ÄPPELPAJ! (är typ beroende)
2. Kyckling i alla former
3. Risotto 
4. Snabbmat
5. Pizza
 
Jag gör mest:
1. Äter
2. Gymmar
3. Är i skolan
4. Bloggar eller fix med bloggen
5. Sova (Typ över halva mitt dygn går åt det)
 
Jag tänker på mest:
1. Kärlek
2. Skolan
3. Att försöka skaffa nytt jobb
4. Pengar
5. Framtiden
 
Jag säger mest:
1. Vad fan, wtf
2. Typ
3. Kanske
4. Alltså
5. Och typ resten av alla svordomar,
inte en så bra vana!
 
Jag saknar mest:
1. Att bo närmare stan i vårat gamla hus
2. Att resa
3. William när jag inte är med honom
4. Att ha ett jobb så man får inkomst
5. Spanien
 
 Foto: Sarah Hästbacka
 
Ingenting var riktigt i någon speciell ordning på dessa listor men tänkte denna lista skulle vara riktigt kul att köra på! 
Har gjort en liknande tidigare ett tag sedan men såg denna på Gabriella Joss blogg så tänkte jag att jag kunde köra den på nytt! :)
 
Skulle vara kul ifall ni också skulle göra den så skulle man få se vad ni svarar! 
Så kommentera gärna ifall ni har gjort den! 


Siri |Diabitfit|    •  

Åh äppelpaj är så gott :D

Thea    •  

Kul att läsa! :)
Kolla gärna in på min blogg med foton på allt från åsnor till Paris :)
//Thea

♫♪ sandra    •  

kul lista!

LINNEA    •  

Sv; tackar :D

moniki.blogg.se    •  

riktigt fin bild!
Sv: Det är verkligen en underbar stad!

meddiabetes    •  

sv; visst är den! :D
Ska också göra denna lista! kul! :)

Svar: Kommer bli kul att få läsa! :)
Henrietta Nylund

linda    •  

roligt inlägg:d

Sara Ekman    •  

kul lista :)

emelie andersson    •  

så roligt inlägg :D

sv: tack så mycket :) kul att du gillar det.

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Kul lista :)

Ida Lindborg ♡    •  

himla rolig lista! :D

Julia    •  

Kul lista :)

Tess    •  

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Anonym    •  

OMG äppelpaj! Måste baka alltså, min mamma pratade om det och jag är övertaggad på't haha :D Jätteroligt att lästa listan förövrigt, den var bra!

Sussi    •  

Taack. :D

Ebba    •  

Superfin bild!

Svar: tack så jättemycket <3 har beslutat mig att fortsätta med bloggandet ändå tack vare de fina kommentarerna ja fått av mina fina läsare ❤️❤️❤️

Alice    •  

Rolig lista :)

Joanna ♥    •  

Rolig lista! :) kanske gör den!

Anita    •  

Rolig lista :D

Anonym    •  

Ja! Bättre än sms! ;)
Okej jag antar utmaningen haha och snor listan ;)

Venice    •  

Ja! Bättre än sms! ;)
Okej jag antar utmaningen haha och snor listan ;)

Svar: Ska bli kul att läsa vad du svarat! :)
Henrietta Nylund

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag älskar kyckling. :D

NICOLE    •  

Kul med en sådan lista :) Kanske skulle göra en nu då jag har ny blogg :)
SV: Jaså, ska man tröttna alltså? ;)

linah    •  

ditt hår <33

Svar: Men åh tack <3
Henrietta Nylund

My Fredblad    •  

Det är faktiskt grymt kul att läsa såan där och se hur anrda människor är. Och att ibland känan igen sig själv ;) Men är det endast äppelpaj inga andra pajer du även är beroende av? ;)

Svar: Eller hur! :) Just nu äter jag äppelpaj nästintill varenda dag, men älskar såklart även andra pajer också men just nu äter jag mest äppelpaj, haha! :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Vilken fin bild! Och kul att få veta lite mer om dig :)

MALIN    •  

Vilken rolig lista! Man får lära känna dig lite bättre :)

Erika    •  

Äppelpaj är ju verkligen gott :)

elin    •  

Allt bra med dig idag?

KassandraPalma    •  

jag äter ganska mycket jag med ;)

SARA EMILIA    •  

Kul med sådana här inlägg :)

Amanda Niclasson    •  

Alltid lika roligt att läsa sådana listor! :)

Celine    •  

Åh älskar sånt här!

Emma Svantesson    •  

Kul Inlägg och lista! Den snor jag :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!