En lång sovmorgon

Idag hade jag ju ledigt så tog en extra lång sovmorgon idag och vaknade klockan halv 1 på dagen! Det var väldigt länge sedan jag sov så länge, men superskönt var det!

Idag har jag och William bara lagat mat, kollat på flera Desperate Housewives avsnitt och ätit grönsaker med dipp! 
Så med andra ord har vi knappt gjort något!

Har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, eller resten av veckan heller för den delen! 
Men det blir väl några gym besök och många sovmorgnar! 

Hoppas alla har en riktigt bra start på veckan!


VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad gott! mummms! :) Ha en underbart start på veckan! Kramar fina du!

Anonym    •  

skönt med gym alltid

Caroline    •  

Alltså mums, älskar grönsaker och dipp!

Emelie    •  

Åh vad gott! :D

Daniella    •  

Åh älskar grönsaker med dipp! Fin blogg du har förresten :)

Matilda Wikblom    •  

skönt med lite lugnare dagar också! Kram :)

Julia    •  

gott med grönsaker+dipp! :)

Olivia Ward    •  

Mmm, va gott! Mysigt med sovmorgon😉

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Skönt med sovmorgon :)

Emma & Julia    •  

Tack så mycket! Så gott med grönsaksdipp ;)

Ida Lindborg ♡    •  

Så härligt med sovmorgon verkligen!!

Sv: hihi ja verkligen! tack snälla! :D kram

Linda    •  

mums va gott:D

amanda    •  

vad gott på första bilden :D

Siri |Diabitfit|    •  

Ååh, vad skönt det låter :D

Erika    •  

Gud vad det såg gott ut :)

Viktoria Eriksson    •  

så gott med dipp och grönsaker :)

CECILIA    •  

sv: ååh, den serien är ju såååå bra!!

Släpp taget. följ flödet    •  

Guuud vad gott och nyttigt det där såg ut :D

Prietha    •  

Åhh, desperate housewives <3 Finns knappt någon bättre serie :D

angelica bengtsson    •  

vad härligt med en lång sovmorgon :D

Amanda    •  

Skönt med sovmorgon! Och lov. Är i desperat behov av lov nu. Som tur är så har jag distansvecka (och distansvecka blir det verkligen, ska iväg på snowboardresa) och direkt efter det höstlov, som jag längtat! :)

Superfin blogg förresten!

Joanna ♥    •  

grönsaker med dipp är såå sjukt gott !

Jennisbeauty    •  

Såå himla gott med grönsaker och dipp! :) kram

♀ THE REVOLT ♀    •  

Jag har ett sabbatsår så att vakna den tiden har blivit en vana för mig, tyvärr!:/

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Det såg gott ut. :D Skönt med sovmorgon!

Flisan    •  

Sv: haha najs :D

Pauline    •  

å så gott med grönsaker och dipp!

♫♪ sandra    •  

gott!

ullie    •  

åhh det e ju så gott att doppa.
idag hade ja lång sovmorgon . va bara uppe o fick iväg skatterna på morgonen sen kröp ja ner igen ljvligt.
Du har lika spegel som mej i min stora haoll fast ja har vit =)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Att dippa grönsaker e ju så gott :)

Ida Lindborg ♡    •  

blev så himla sugen på sånt nu! *.*

Sv: hihi jaa det är hon verkligen ;) Kram

carolines    •  

grönsaker med dipp - åhh så gott!! vad sugen jag blev nu!

Tess    •  

Mums, vad gott det ser ut! :D Kram

Annie    •  

Det är så gott med grönsaker och dipp!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!