Everyday minerals

Idag när jag kom hem från skolan så låg detta paket från Everyday Minerals på bordet! Så efterlängtat!
Testade genast dessa produkter och de är verkligen bra! Jag älskade verkligen färgerna på ögonskuggorna!
 
Det bästa med dessa produkter är att de inte är för pigmenterade så om man bara vill ha lite färg så kan man bara använda lite! Det brukar inte funka för det mesta i vanliga ögonskuggor att bara få lite färg på ögonlocket men jag älskade verkligen färgen dessa gav! 
Om man såklart vill ha mera färg är det ju bara att ta mera färg! :)
 
Mina favoriter i detta kit blev ''peony petal'' blushet och ''more i see'' ögonskuggan! :)
 
Everyday Minerals är alltså helt veganskt och naturligt smink vilket jag älskar! Detta var första gången jag testade mineralögonskuggor och älskade dom!
Det finns några produkter att beställa från nelly.com HÄR men det finns mycket mera på deras egna hemsida HÄR!
 
Detta inlägget är sponsrat.


LINNEA    •  

Kul med nytt smink!! Skulle också behöva uppgradera min sminksamling :) Haha

Sv; Ja verkligen :)

VERONICA - fashion blog    •  

Snacka om mini-jul! Gud vad roligt!! :) Grymma produkter :) Recession sen? Hoppas du fått en grym dag och en extra bra start på denna vecka! Kramar!

Alice    •  

Det verkar jätte bra!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul att få hem lite nytt. :)

Anonym    •  

vad kul med paket!

Madeliene    •  

sv: Tack sötis <3

MALIN    •  

Vad roligt med lite nytt smink :) Jag fick också hem lite nytt idag!

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga :D

Emelie    •  

Coolt :)
- eller hur! älskar citatet på tröjan med ;)

Elin    •  

Tack!:)

Vill också ha nytt smink :)

Haft en bra dag?

Ida Lindborg ♡    •  

så roligt med paket!

Sv: vad glad jag blir, tack snälla! ♡

My Fredblad    •  

Roligt! Gillar du att hålla på med smink och sånt eller? :)

Svar: Jag tycker det är kul att sminka mig ibland men brukar aldrig ha tid eller ork! :)
Henrietta Nylund

Bambi    •  

Färgerna på ögonskuggorna är grymt fina! Ska klicka hem lite smink inom kort känner jag. Tror mineral make up skulle vara skonsammare mot min känsliga hy

JoJo    •  

åh vad kul med paket speciellt när det innehåller massa nytt smink! :D

sv; nu har jag lagt till dig. jag blev nr 90! :)

JoJo    •  

åh vad kul med paket speciellt när det innehåller massa nytt smink! :D

sv; nu har jag lagt till dig. jag blev nr 90! :)

Annie    •  

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack snälla du! :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

kul med nytt smink : )

Tess    •  

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Caroline    •  

Vilket härligt paket! Jag använder deras foundation och älskar den! Blir lite sugen på att prova deras rouge och ögonskugga! :) Jag brukar beställa från Lyko då dom har fri frakt men det kanske Nelly också har :)

Annie    •  

Så himla kul med paket! :-)

Gina    •  

Kul att få ett paket man har längtat efter :D

carolines    •  

Kul med nytt smink! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Men så roligt med massa nytt smink:)

Erika    •  

Härligt att du blev nöjd :)

Amanda Johansson    •  

Vad roligt med lite nytt :)

Anonym    •  

Är du sponsrad eller har du köpt produkterna? :) till ditt kännetecknande så måste man alltid skriva ut om man har blivit sponsrad eller om produkterna/inlägget är i samarbete med nåt företag. Minns att kissie missade på detta och fick betala böter :O du kanske vet detta men ville bara upplysa dig så du inte begår ett misstag utan att veta om det!

Ha en fin kväll :)

Svar: Har aldrig varit riktigt säker ifall jag ska skriva att inläggen är sponsrade eller inte när dom aldrig bett att man ska skriva det! Men ska skriva nu på alla för säkerhetens skull. Har ju dock inte lika stor blogg som kissie men vill ju heller inte betala böter! :D tack för att du berättade!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!