En skön fredag

Asiatisk buffé med William idag // gammal selfie

Idag steg jag och William upp vid 12 tiden. Såå skönt att ha höstlov! 
Åkte sedan iväg mot stan klockan 1 tiden och åt på Spices buffé och gud så gott det var! Är fortfarande proppmätt!

Åkte sedan via Sarah och satt och talade ett tag före vi åkte och köpte lite gott inför kvällens idoltittande!

Så nu väntar jag bara på att senaste Vampire Diaries avsinttet ska komma ut och bara tar det lungt! :)

Hoppas alla får en fin fredagskväll!


Caroline    •  

Älskar asiatisk mat, namnam!

Alice    •  

åhh vad gott det ser ut!

Matilda Wikblom    •  

åh så gott! är så sugen på sushi buffen som finns här i vasa! :)

Ida    •  

Gott det ser ut!

Anonym    •  

åh vad gott med buffe!

Siri |Diabitfit|    •  

Gott!

Anonym    •  

gott!

sv: åh tack så mycket :D

Jennisbeauty    •  

Sååå god maten såg ut! :)

Amanda Niclasson    •  

ÅH gott!

Madeliene    •  

- åh vad gott!

Karin Lygnersjö    •  

Sv: Har du lust att göra ett bloglovinbyte då kanske? :)

G I N A ~    •  

oh mums! :o

Emelie    •  

Låter som en mysig kväll! Och gott med buffé :)

Emelie    •  

Låter som en mysig kväll! Och gott med buffé :)

carolines    •  

Oj va mycket grönsaker, hihi ;)

SV: Javisst! Gott e de också :)

Sara Ekman    •  

Härligt med lov :)

Erika    •  

Mums!

sv. Nja, skrämmande är den inte, mer berörande skulle jag säga :)

♀ THE REVOLT ♀    •  

Åh! Va gott!:O blev sugen nu xD

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket & ja, min syster är verkligen hur snäll som helst :D

Jag såg det senaste TVD igår, såå spännande ju! Längtar redan till nästa vecka :D

SARA EMILIA    •  

Gott med asiatisk mat!

CECILIA    •  

sv: tack :D
KRAM!

CECILIA    •  

sv: tack :D
KRAM!

Julia    •  

Gott! :)

V I L M A L A ♔    •  

gott gott :D

My Fredblad    •  

Åhhh! Är det sånna där friterade bollar! Har du kyckling eller råkor i?

Svar: Ja det är det! Det är kyckling i dom! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Vad gott och mysigt med asiatisk buffé!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad härligt med höstlov :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Men vad gott det där ser ut åhhhh

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

gott










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!