Casual outfit

 
-

 
Har plockat ihop denna sköna och casual outfiten för någon vecka sedan men var inte säker ifall jag skulle publicera den här eller inte!
 
Tycker både bootsen och väskan är dösnygga och skulle verkligen inte säga nej till någondera av dom! Och en Daniel Wellington klocka skulle ju inte sitta helt fel heller ju!
Har ju själv en liten grej för söndriga jeans så tycker dessa jeans blev 10 gånger snyggare med hålen på knäna, men det är ju en smaksak!

Så denna outfiten blev rätt så fräsch och vanlig med guld och svart läder detaljer, så detta skulle man kunna ha på sig till t.ex. skolan! :)
 
 


My Fredblad    •  

Snyggt! Älskar själv också håliga jeans! Brukar du ha sönder dina själv, eller köper du sånna som redan är det?

Svar: Har nog aldrig vågat söndra jeansen själv så brukar alltid köpa såna som är färdigt söndriga! :)
Henrietta Nylund

Sofia    •  

snyggt :D

Sofia    •  

snyggt!

♫♪ sandra    •  

nice!

Karin    •  

Supersnyggt!

Madeliene    •  

sv: tack så mycket! :)
Har du haft en fin torsdag?

Siri |Diabitfit|    •  

Snyggt, älskar väskan!

Ida Lindborg ♡    •  

Såå himla snyggt!

SV: tack så jättemycket! :D

carolines    •  

snyggt! :)

Julia    •  

snyggt! :)

Anonym    •  

Älskar den parfymen!

Life of Johanna    •  

Snyggt :)

Josephine - Living in London    •  

Snyggt!!

Sv; Tack! :)
Åh, krya på dig!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar väskan. :D

MALIN    •  

Perfekt outfit nu under hösten! Skorna är mina nya favoriter :)

Svar: Jag har aldrig aldrig aldrig behövt betala tull när jag beställt från utlandet, varken från dessa tre hemsidorna jag tipsade om nu eller från andra hemsidor. Jag tror att man måste handla för x antal pengar eller så betalar man tull om paketet överstiger en viss vikt. Kolla på Tullverket's hemsida så får du rätt information :)

Alice    •  

Jätte fin outfit som jag verkligen skulle ha på mig!

Emelie    •  

Skön och älskar väskan :)
sv: Eller hur! Den tar riktigt bra efter ett tag ;)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Så himla fint. Clean's parfymer är fantastiska:)

Sara    •  

Hade kunnat kopiera denna outfiten rakt av, så otroligt snyggt :)

Anonym    •  

snyggt!

Caroline    •  

Sjukt snygga skor!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Riktigt snyggt :)

Elin    •  

Vad gör du idag?

G I N A ~    •  

fint :)

isabella    •  

vill ha allt på bilden!

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

VERONICA - fashion blog    •  

Gryymt snyggt! :) Ha en uuunderbar fredag och en kick-ass grym helg! Kramar!

meddiabetes    •  

vaart är den koftan ifrån? den vill jag haa..

Svar: Tryck på bilden så kommer du in på polyvores hemsida! Där kan man se var sakerna går att köpa och vad dom kostar :)
Henrietta Nylund

Linda    •  

snyggt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!