Beauty wanties

Makeup

Här på bilden ovan ser ni några saker som jag verkligen inte skulle tacka nej till just nu!
 
1. En ny bronzer - Min favoritbronzer från Lumene har tydligen slutat tillverkas/säljas så är på jakt efter någon ny nu! Vill inte ha någon som är för mörk eller helt matt. Vill ha en med lite skimmer i och som inte är allt för ljus!
 
2. Nya nagellack - Har typ 3 nagellack jag använder eftersom att jag precis börjat lacka mina naglar igen. Så då skulle jag behöva lite nya nagellack i olika färger och har spanat in två från OPI i en beige/grå färg!
 
3. EOS läppbalsam - Har ett nu som jag har haft ett tag och jag ÄLSKAR det! Läpparna blir såå mjuka och lena och hålls också så! Dessutom smakar det även gudomligt! Så skulle inte tacka nej till några flera såna :)
 
4. Nya ögonskuggor - Skulle vilja ha lite nya bättre ögonskuggor i lite nude färger och rosa skimmer osv. eftersom att jag älskar dom färgerna! Har spanat in en ögonskugga på The Body Shop nu redan och funderar verkligen om jag ska köpa den eller inte!
 
5. Nya parfymer - Jag är verkligen supergalen i parfymer! Jag brukar inte dränka mig varje timme i parfymer eller så som många andra gör men älskar verkligen att ha olika parfymer från dag till dag och nu just högst upp på listan på mina parfym wanties är det Chance av Chanel, Blooming Bouquet av Miss Dior och Sí av Giorgio Armani!
 
6. Nya borstar - Skulle verkligen behöva detta! Har mestadels bara helt okej penslar från H&M och andra liknande märken, men har hört att det ska vara såå stor skillnad på vilka borstar man använder!
 
7. En highliter - Äger inte en highliter men har kollat på vissa olika och har fallit för några av märket The Balm! Vill där också ha lite skimmer i min highliter och antingen lite beige eller rosa får den gärna vara!
 


Emelie    •  

åh parfymer får man aldrig för mycket av ;)
sv; haha jaa, den är riktigt riktigt god med! :D

Stiles - Living in London    •  

Den parfymen är helt underbar!!

lollo    •  

Tävling avslutad kolla om de blev du som vann ;)

emma - sexblogg    •  

bra tips

Siri |Diabitfit|    •  

Åh, nu blev jag sugen på o sminkshoppa lite jag med, haha, länge sen jag gjorde det! :)

CECILIA    •  

sv: gott var det också!!
KRAM :)

Morgan    •  

Hej! Delta gärna i min veckansblogg tävling och vinn en länkning :D

/Morgan - Bög och spermadonator

Maria    •  

Tycker att real technique borstarna är riktigt bra. Använder dock mest mina core-collection och inte så ofta starter-kitet. Tycker dessa bra och prisvärda (om man beställer från USA)!

Viktoria Eriksson    •  

Älskar färgen på nagellacket! :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh bra tips! och EOS läppbalsam ÄÄÄGER!

SV: Åh taack! :'D hihi ja det var det, kram :)

wilma karlsson    •  

Åh älskar OPI nagellack! :)

Anonym    •  

Så många bra produkter!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vore kul att införskaffa sig lite nytt. :)

Felicia Berg    •  

sv: vi förlorade haha :P

Sara    •  

Åh så mycket bra produkter ! :) Make up store har bra bronzers :)

Caroline    •  

EOS läppbalsam ser verkligen intressant ut! :)

Sv; Tack! :D

Julia    •  

nice saker! :)

Maria Karlsson    •  

Aqua di gioia är också en himmelsk parfym från giorgio armani :D

Alice    •  

Jag skulle verkligen vilja ha allt på bilden!

Anonym    •  

så mycket fint vill oxå testa på läppbalmet!

Karin    •  

parfymer får man nog aldrig nog av!

sofiasmode    •  

Ååh det där nagellacket från O.P.I - Så snyggt!

Jessica    •  

ååh, allt på bilden skulle ju inte sitta helt fel:D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!