Äntligen höstlov

Testade på smaken Drive från Vitamin Well / Dagens morgonmål!
Nu har jag äntligen höstlov i ungefär 8 dagar framåt! Hur skönt som helst ju? 
Så nu ska jag verkligen vila upp mig och göra lite skoluppgifter och bara vara detta lov! Måste ju orka ännu 3 veckor av kombi-period efter höstlovet!
 
Igår hände det inte så mycket. Hade bara en lektion så slutade vid maten men åt ändå i skolan. For sedan hem och bara chillade och packade väskan tills klockan var 2 och sedan åkte jag och hämtade William från skolan och så åkte vi till gymmet tillsammans! 
Nu har han ju börjat på samma gym som mig så nu har jag en träningskompis, woho! 


izabellesss - skönhet, hälsa och dans    •  

Blev hungrig nu ! ;)

EMELIE    •  

Åh vad skönt med höstlov! Jag själv får det först vecka 44 ;)
sv: eller hur!! åh jag älskar det, det är så sant med :)

Jolene Karlsson    •  

sv; åh tack snälla! :)
Åh vilken god frukost!!

Ebba    •  

Har du redan höstlov? :o
Svar: åh tack fina du :)
Kram

Olivia    •  

Älskar den där smaken!

Siri |Diabitfit|    •  

Skönt med lov, blir riktigt avis ;}

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Fy va gött med höstlov :) Lust med ett bloglovin byte ? :)

Viktoria Eriksson    •  

roligt med en träningskompis! :)

Anonym    •  

har ni redan höstlov? Fy vad fusk!!
sv: tack så jäätemycket!!
KRAM :)

CECILIA    •  

har ni redan höstlov? Fy vad fusk!!
sv: tack så jäätemycket!!
KRAM :)

fashion    •  

Gott! :D

Pauline    •  

å så skönt med höstlov!!!

Släpp taget. följ flödet    •  

Det är ju såå mycket roligare att träna när man har någon med sig! Ha ett underbart lov :)

Rihanna Sweden    •  

Gott :)

Caroline    •  

Men åh va skönt med höstlov! Lyckos dig :D

Sv; Ja den är kanon för att hålla koll och så håller den mig motiverad när man ser resultat :)

Hoppas du har en härlig lördagskväll!

Prietha    •  

Gud så skönt med höstlov och hur gott är inte ägg? :D

ullie    •  

jasså har ni höstlov nu ? här är det v 44

Hoppas du har en fin helg. är i städ tagen o göra om så får se hur det blir här i slutändan =) kram

Flisan    •  

sv: javisst e den :D

Erika    •  

Vad lyxigt med höstlov :)

Clara    •  

Så härligt! Njut ordentligt!

Alice    •  

sv: neej vad avis jag blir! vill också ha lov men har två veckor kvar!

Julia    •  

Skönt med lov :)

Jonna    •  

Så himla gott med ägg-mackaaaa:]

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) Och härliga bilder!

Är så avundsjuk på er som har höstlov.. jag vill också ha!!! :/

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lov! :)

angelica bengtsson    •  

åh, gott :D vilka härliga bilder du har i din blogg!

Anonym    •  

Den smaken på vw är så god :)

Amanda Johansson    •  

Vad skönt med lov :)
Sv; Tack så mycket!

Liborius    •  

skönt med lov:D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!