Update om igår

Godaste middagen på länge // Ett nytt par av favoritjeansen från BikBok 
Igår for jag och William en snabb sväng på stan för att bara se omkring i affärer och kanske spana in julklappar och då fick jag även med mig ett par av mina favoritbyxor från BikBok! 
Hade haft mina andra par i över 1 år och dom skiftade i grått/grönt så det var dags för ett par nya! för lite under 20€ / 200kr blev dom mina!
 
Efter gymmet igår fixade vi även en suuupergod middag! 
Den bestod av Risottoris, kyckling, kokt broccoli, gurka och en riktigt god sås! Hade värsta matkoman efter det!
 
Nu ska jag bara mysa resten av kvällen och göra mig redo inför en ny skolvecka som börjar imorgon!


Linda    •  

såg gott ut!:D och snygga byxer!:D

MADDISENJ.SE    •  

mums vad gott det såg ut!

J E N N I F E R    •  

Åh vad gott det ser ut!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät som en härlig dag :)

Anonym    •  

sv; ja eller hur! Det är såå viktigt!

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Vilket kap på byxor! :)

KassandraPalma    •  

åh, så kul att du är med!

Erika    •  

Nu blev jag ju hungrig, haha! Mums!

Lina Johansson    •  

Åh det såg jättegott ut! :D

Sanna Preifelt    •  

Mums vad gott det där ser ut! Supersnygga byxor också! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Ser gott ut :)

Alice    •  

guuud vad gott det ser ut!

Sara Ekman    •  

Gott :)

Klara Andersson    •  

åå vad gott det såg ut!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh så gott det såg ut. :D

Julia    •  

maten såg väldigt god ut :)

Amanda♥    •  

Så gott det såg ut! Älskar bikboks jeans!

Anonym    •  

Bikboks byxor är ju bara dom bästa <3

Ida Lindborg ♡    •  

mumsigt/gott och snygga byxor!

SV. åh hihi ja det är såå fint där faktiskt! :D kramis

sofft.blogg.se    •  

Åh så gott! Nu blev jag hungrig!

sv: Ja, det går upp och ner. Bättre idag :)<3

emelie andersson    •  

sv: ja som sagt bästa dagen i mitt liv :D

My Fredblad    •  

Guud så gott! men är det exakt samma modell och hela alltihoppa på dem? :D

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad gott det där såg ut! Mumms! :) Hoppas du får en kick ass start på veckan och att det blir början på en grym vecka! Ha det bäst!

Anita    •  

Gott.. :D

carolines ♥    •  

Men mums! Det där såg gott ut :)

Maria    •  

åh såg riktigt gott ut!

sv; ja det var en väldans lättnad att få upp henne på bröstet :)

Linnéa Alpsten    •  

Vad gott det ser ut :3

E m e l i e    •  

Bik Boks jeans är riktigt bra! Men de går lätt sönder :(

Svar: Jasså? brukar inte ha sönder byxor någonsin så de passar ändå till mig hihi :D
Henrietta Nylund

E m e l i e    •  

Bik Boks jeans är riktigt bra! Men de går lätt sönder :(

ericaandersson    •  

svar: grå/vit är så fin!

Gott

JOHANNAOFSWEDEN !    •  

Såg riktigt gott ut!

Ida Lindborg ♡    •  

Såå himla gott! *.*










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!