Tisdags inspo

inspo från weheartit
Vaknade precis efter en liten powernap och ska snart dra mig upp ur sängen för att hitta på något att äta.
 
Idag i skolan fick vi äntligen experimentera lite med färg så vi fick lite handledning av treorna och så fick vi färga några hårtofsar i lite olika färger! 
Det var verkligen superkul och jag själv tycker att färgningen kommer vara det roligaste inom frisöryrket!
 
På torsdag kommer jag förövrigt befinna mig på Knowhow mässan här i Vasa och agera som hårmodell så färgade håret igår i skolan och ska försöka ta lite bilder så man skulle se hur nya färgen blev! :)


svar: ja börjar med gips. Antar arr 4:e veckan gör sitt att jag inte kan röra mig nog mycket så jag blir av med all rastlöshet:P

bexollila    •  

ååå uggs är så skönt :D

carolines ♥    •  

Uggsen ser ju supermysiga ut :) SV: Haha visst är det så! Kan verkligen sitta och ändra hur mycket som helst, men jag hoppas jag är nöjd i ett par dagar nu iallafall! Tack detsamma finis. <3

sofft.blogg.se    •  

Ååh, uggs!

Emma Grann Fotografi    •  

Fin inspo :)

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga väskor där! 8)

Anonym    •  

Superfin inspo

Linnéa Alpsten    •  

Höstmys! :3

Sofia    •  

härliga bilder!

Elin    •  

Härliga bildet!

Vad gör du idag?

Alice    •  

Helmysig inspo!

sofft.blogg.se    •  

sv: Ja trots kylan så var det riktigt mysigt :D

Amanda Johansson    •  

Vilken härlig inspo :D

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket, det är den också kan jag lova! :)

Härligt kollage, dom där uggsen skulle inte sitta fel ute i kylan alltså.. :D

zeb    •  

Härlig inspo! :) Och vad roligt att få experimentera med färg!

KassandraPalma    •  

uggs är så himla sköna!

Anonym    •  

åh uggs <3
sv; tack så mycket finaste! (:

mot plus    •  

superfint!! =) Ha en fin kväll! =)

Ida Lindborg ♡    •  

Så härlig inspo :)

Sv: åh tack snälla hihi! :D kram

Amanda♥    •  

Åh skulle såå gärna vilja ha ett par uggs! Så mysigt!

Julia    •  

låter kul! :)

Prietha    •  

Åh, uggs <3

Celine    •  

Åh älskar sånt här!

Pauline    •  

så fin bild!

My Fredblad    •  

Gud så kul! Mne kommer du snart att hålla på att vilja färga andras hår också? Eller har du redan börjat med det? :)

Svar: Klart jag redan vill färga andras hår men vi får inte riktigt ännu börja med det :)
Henrietta Nylund

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh älskar uggsen. :)

E m e l i e    •  

Jag älskar väskorna! :)
- eller hur! kom att tänka på det förut och det är så sant ;) peppande liksom :)

Sara Ekman    •  

mysiga bilder :)

AGNES ☥    •  

Å, jätte härlig inspo! :D

Gina    •  

så fina saker! Vill ha allt :')
Och kul att ni ska få börja experimentera nu :)

Vilma    •  

Ååååh jag älskar weheartit!

Sanna Karlsson    •  

Ååh vilka snygga Uggs! Vill haaa!

Caroline    •  

Älskar tröjorna, så så fina!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härlig inspiration :)

Klara Andersson    •  

Fin inspo

Klara Andersson    •  

Fin inspo

Linda    •  

super fint!:D

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Härlig inspo!!

sv: Åh, tack!!

ullie    •  

tror ja tar en av varje där hihih så fint gillar uggsen gud så söta de e
Hoppas allt är bra annras kram

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!