Rosa och guld

 
Untitled #46

 
Önskar att det vore lite varmare där ute så man kunde bära liknande kläder!
Jag äälskar verkligen jumpsuiten och skulle verkligen inte tacka nej till en sådan! Var på jakt efter en jumpsuit hela sommaren och nu när det blir vinter hittar man äntligen en... typiskt!
 
MBMJ klockan har jag funderat på ett tag i silver men är inte riktigt säker ifall jag ska köpa den eller inte!
Parfymen har jag dock redan och den är min absoluta favorit, så ett litet tips där! ;)
 
 Skulle du bära denna outfit?


Alice    •  

Grymt fin outfit! skulle inte tacka nej till något på bilden!

NICOLE    •  

Fina färger :)

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Aw, skorna var fina!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag skulle lätt bära den, jättefin ju! :)

carolines ♥    •  

Ja - det skulle jag väldigt gärna! Älskar dessutom klockan :)

Sara    •  

Så mycket snyggt ! Skulle lätt kunna bära den outfiten. Håller just nu på att spara till en sådan svart Chanel väska, men lär ta några år :O

Svar: Önskar jag också skulle orka spara till en så dyr väska, får bara hoppas jag vinner på lottot eller nått så jag har råd att köpa en haha!
Henrietta Nylund

Erika    •  

Jättefint!

sv. Mitt största tips idag: se den! :)

emelie andersson    •  

åh vad fint :D

sv: ja visst var det gulligt :)

Sara Ekman    •  

Supersnyggt! :)

Emma & Julia    •  

Åååh den jumpsuiten är bara för fin! :)

VERONICA - fashion blog    •  

EXAKT sådär vill jag va klädd i sommar! Så fint, stilrent och sött. Åh vad jag vill ha allt detta! :) Massor med kramar, hoppas du haft en extra härlig onsdag!

Siri |Diabitfit|    •  

Skorna är helt sjukt snygga!

Pauline    •  

å så fint!

PHONTAS    •  

så snyggt!!

KassandraPalma    •  

jag skulle absolut kunna bära den här outfiten! riktigt snygg!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Riktigt snyggt :)

Sofia    •  

Så fint! Älskar jumpsuiten :D

Sanna Preifelt    •  

MEN GUUUD VAD FIN jumpsuit! Synd att det inte är säsong, har ingen lust att lägga 645kr på en sådan nu precis :(

Svar: Ja, skulle genast ha köpt den ifall det skulle ha varit sommar!
Henrietta Nylund

ericaandersson    •  

svar: tack!

vill ha allt på bilden! parfymen önskar jag min i julklapp :)

Julia ♥    •  

Jag skulle lätt bära den outfiten!! :D

Var jätte gärna med i min veckans blogg ♥

MALIN    •  

Vilken fin outfit! Älskar älskar älskar jumpsuiten :)

Amanda Johansson    •  

Rosa och guld passar riktigt bra ihop! :) superfint collage!

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Helt klart, den var super söt! :)

♫♪ sandra    •  

inte riktigt mina färger men fint på andra :)

Celine    •  

Jag vill verkligen ha den där tröjan!

Emma Svantesson    •  

WOOW vad snygg den jumpsuiten va!! Var kommer den ifrån? :)

Svar: Om du klickar på bilden så ser du vart allt är ifrån! Men jumpsuiten kommer från nelly! :)
Henrietta Nylund

sofft.blogg.se    •  

Snyggt!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Den väskan var fin :)

JOHANNAOFSWEDEN !    •  

Åh vad fin blogg!

Ida    •  

Snyggt! Puderrosa och guld passar bra ihop. (:

Anita    •  

Snyggt!

Bellefix    •  

Jag skulle absolut bära den! De är ju kanske lite kallt & ha nu. Men sådana här färger tycker jag fungerar på hösten & vintern med. I alla fall när de gäller sådan matt babyrosa. De ger en annan värme också istället för de casual röda & orangea :)

CECILIA    •  

sååå fint! Hade verkligen burit det! :)

Christina    •  

Så fin outfit :) Fina färger :)

Jennisbeauty    •  

Galet söt outfit! det skulle jag verkligen :)

Julia    •  

snyggt! :)

Helene    •  

Det skulle jag! man kan alltid köpa nu och använda till sommaren? ;)

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt!! :)

carina    •  

Åh så fint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!