One pancake

 
Idag bestämde jag mig för att äntligen ta tiden och testa Fitnessgurus rätt så nya pannkaksmix Onepancake eftersom att jag har en lååång sovmorgon idag!
 
Det var så lätt att laga! Man ska blanda en skopa (37g) med ca 1dl vatten eller mjölk. (jag blandade i både vattten och mjölk) Sedan ska man lägga det i en shaker och skaka den ordentligt och sedan steka helt som vanliga plättar/pannkakor! Sjukt enkelt och snabbt :)!
 
Jag åt dom med en banan och nutella men man kan ju äta med vad man vill egentligen!
Jag har aldrig testat faktiskt proteinpannkakor tidigare så detta var helt nytt för mig! Har hört att denna ska smaka riktigt pulvrig eller så men jag tyckte inte dom smakade så farligt!
 
Jag tycker mera om sötsaker och sådant och dessa föll mig inte helt och hållet i smaken som vanliga plättar/pannkakor men dom var faktiskt helt goda! :)


MADDISENJ.SE    •  

Vilken bra grej! Såg sjukt gott ut :D

LINNEA    •  

Men läggg av va gott!!!

Alice    •  

Åhh vad gott!

Maria    •  

men vad gott :)

Madeliene    •  

Gott det ser ut! :)

olgaa.blogg.se    •  

Guuuud så gott!

Josephine - Living in London    •  

Så gott!!

Sv; Tack fina du! :)
Så mysigt! :D

Selena    •  

Gud vad gott det ser ut ❤ ❤ Kram ❤ ❤

Ida    •  

Vad gott!

Caroline    •  

Såg otroligt gott ut!

NICOLE    •  

Kul att testa :)

SV: jaså :) vad mysigt. Bor du långt upp i landet?

Svar: Bor i vasa som är mitt emot umeå över kvarken :)
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

ser gott ut! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Åh vad Gott :D

Emma Hyde    •  

Det ser väldigt gott ut tycker jag!

Sara Ekman    •  

Mums:)

Julia    •  

vad gott :)

Joseie    •  

SER SÅÅ GOTT UT!

Anonym    •  

Va gott det såg ut! Kanske skulle man prova <3

Linnea    •  

Mmm vad gott det såg ut! Kanske skulle man prova?

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Ser riktigt gott ut!

Ida Lindborg ♡    •  

åh mums!

SV: hihih jaa, tack så mycket! :D

♫♪ sandra - en musikblogg    •  

gott!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad gott. :D

Erika    •  

Vad gott :)

My Fredblad    •  

Shit vad gott! Är det där favorit pålägget när det kommer till pannkakor? :)

Svar: Brukar nog oftast äta med bara sylt men hade ingen hemma just då! :)
Henrietta Nylund

michelle bergström    •  

Sv: tack snälla du! ja verkligen :(

emelie andersson    •  

åh vad gott det såg ut :D

sv: ja det gör jag verkligen :)

Sanna Preifelt    •  

Mums, detta måste jag prova :)

Sara    •  

Jag tycker exakt som dig att det är godare med vanliga pannkakor men helt ok. Funkar som frukost då det alltid är gott med pannkakor :) hihi

PHONTAS <33    •  

Men mums! :O

Lina - my art & my life    •  

åååh vad gott det ser ut! måste testa de :)

hanna    •  

åh men tack vad gullig du är!
gud så gott det där såg ut :D

Anita    •  

Omnom :D

Elin    •  

Mums, vad gott det såg ut:)
Vad gör du denna fredag?

KassandraPalma    •  

så mycket kärlek i en och samma bild!

Prietha    •  

Prova bananpannkakor hihi :)

MALIN    •  

Det där såg inte alls dumt ut! Det ska jag testa en dag :)

FRUKOSTERA    •  

MUMS!! :)

Linn    •  

Åh vad gott!:D

Clara    •  

Så gott!

fashion    •  

Gott! :D

Celine    •  

Åh dör så gott!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!