Aminosyror med kolasmak

 
Nu har jag smakat på fitnessgurus Oneamino cola och lovade att berätta vad jag tyckte om den, så här kommer det!
 
Jag har aldrig själv provat på aminosyror före så det var kul att få testa på det äntligen!
Denna smaken jag smakade på var Oneamino Cola från fitnessguru och den luktar och smakar verkligen kola!
 
När man först luktar på pulvret luktar det knappt något men genast man blandat det med vatten så luktar det exakt som kola godisar! Och eftersom att jag gillar kola så gillade jag verkligen lukten! :)
 
När jag smakade på den så smakade den inte exakt likadant, mera surt. Det var även ganska lång eftersmak på denna och vet inte om jag verkligen gillade den eller om jag inte gillade den faktiskt, det är något där emellan!
Men jag tror att jag kommer vänja mig med smaken efter några gånger! :)
 


Siri |Diabitfit|    •  

Snygg shaker! Älskar färg :}

Caroline    •  

Låter spännande! När använder du aminosyror? :)

Svar: Använde denna gången under träningen, men som sagt har jag aldrig testat före denna gång på aminosyror :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

nice :)

Amanda♥    •  

Har aldrig smakat, men det vore kul att testa!

Elin    •  

Eller hur:)

Heller aldrig smakat från Fitnessguru... sugen på att beställa hem och testa deras päron. Något du rekomenderar?

Svar: Har inte ännu smakat på deras päronsmak men har hört att den är en favorit för många! :)
Henrietta Nylund

emelie andersson    •  

sv: det är skönt att bara göra det ibland :) hoppas att du får en fin helg!

Klara Andersson    •  

Haha okej, borde man testa?

MALIN    •  

Svar: Den är grym! Rekommenderar den verkligen :)

Emma & Julia    •  

Låter faktiskt gott! :D

Prietha    •  

Kul att du gillade den!

Prietha    •  

Kul att du gillade den!

Sara    •  

Åh så bra med denna recension, får se om jag köper den nu :)

KassandraPalma    •  

sånt visste inte jag att det fanns, bra tips!

Pauline    •  

har aldrig testat något sådant

ericaandersson    •  

men åhh tack snälla!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad bra att du gillade den :)

Ida Lindborg ♡    •  

härligt att den var bra! :D

Sv: åh det fick jag med nära jag skrev det, hihih helt underbart ♡♡

Maria    •  

åh jag gillar inte när det är lång eftersmak! men tur att de inte var äckliga i alla fall :)

carolines ♥    •  

Låter gott med colasmak! :) Vad är aminosyror bra för? :)

Svar: Alltså aminosyrorna är ju det som blir till proteiner i kroppen :) Man tar det oftast under träningen! :)
Henrietta Nylund

Emma Grann Fotografi    •  

Kul :)

Jennisbeauty    •  

Verkar spännande! :)

Sanna Preifelt    •  

åh spännande :) alltid kul när man hittar ngt man gillar. :)

VERONICA - fashion blog    •  

Men gud så bra! Låter riktigt grymt! :) Hoppas din söndag blir grym, kramar tjejen!

Anonym    •  

Åh den skulle jag gärna vilja testa!!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!