Nyårs klänningar

New years eve
Klicka på bilden för att se varifrån allt är! 
Nu är det ju inte ens en månad kvar tills julafton, vilket betyder att det inte heller är så länge kvar tills det är nyår! Så nu har jag börjat spana på lite olika kläder man kan ha på nyår, mestadels klänningar fastän jag inte tror att jag kommer bära klänning i år!
 
Min favorit av alla dessa är nog nummer trean, den med urringning i ryggen, superfin!
Alla klänningar kommer ifrån Nelly.com!
 
Vilken av dessa är din favorit?


Ida Lindborg ♡    •  

himla vackra!!

Sv: hihi tack så mycket :D

Anna    •  

Av dessa gillar jag nog den tredje från höger allra bäst.

Svar: Tack snälla! Ja, jag tycker också det :)

Myphotolife    •  

Snygga klänningar!
Sv: får väl hoppas att något kan muntra upp mig;)!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Den första svarta och den silvriga är finast tycker jag :)

Elin karlsson    •  

Jag gillar också numer 3, såå fin :)

Alice    •  

Underbara klänningar! min favorit är nog också nr 3!

sofft.blogg.se    •  

Den blå är riktigt snygg!

Matilda Wikblom    •  

gillar den svarta mest :)

Vanessa    •  

åh vilka snygga, men håller med dig att den med urringning i ryggen slår dom andra!

Josephine - Living in London    •  

Winter wonderland slutar 6 januari nästa år :)

Svar: Åh vad synd, hoppades att jag skulle hinna dit nästa år :(
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Den längst till höger är så snygg!

Prietha    •  

Den längst till höger är så snygg!

mot plus    •  

den första svarta!!=)

ha en fin kväll ! =)

milina.blogg.se    •  

snygga, dock inga jag skulle ha på mig! använder inte klänningar

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Jättefina! Gillar speciellt den blåa.

Sv. Haha! Ja jag också!!

Klara Andersson    •  

Gillar den silverliga

Julia    •  

snygga! :)

Amanda Johansson    •  

Men vad snygga! :D

Madeliene    •  

Åh så fina! :)

Amanda♥    •  

Såå fina! Älskar nellys kläder!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Så snygga!

Sofia    •  

Så snygga :D

Amanda    •  

Hejsan! Sugen på en ny header? Kika in på min blogg! :)

Emmelie    •  

Jag älskar glittriga små saker till nyår! Skulle faktiskt kunna tänka mig var enda en av de klänningarna :-D

Sara Ekman    •  

så himla snygga! den gråsilvriga har jag beställt :)

Matilda - Skönhetsblogg    •  

jag gillar första klänningen! :)

Emelie Ekman Lindqvist    •  

Jätte fina klänningar!

Linneaellinore - foto    •  

Min favorit är helt klart trean! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Den blåa är min favorit! Åh så fina, riktigt fina :) Grymma tips, tack tjejen. Ha en fantastik onsdag, massor med kramar!

Elin    •  

Alla var sjukt snygga men jag föredrar nog fyran :)

Ejie    •  

Ohh snygga! Jag gillar den blåa

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Den blåa var sjuukt snygg. :D

Siri |Diabitfit|    •  

Den blåa o dem längst till höger helt klart snyggast !

CECILIA    •  

snygga!

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag gillade den första svarta där! :) Önskar verkligen att jag klädde bättre i klänning än vad jag gör. Gillar inte alls att ha det på mig.. :)

Maria    •  

riktigt fina :)

Emma Grann Fotografi    •  

Sååå snygga!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!