Jul önskelista

Christmas wishes

Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Här i kollaget är en del av det jag skulle vilja ha i julklapp! Vissa saker är ju inte riktigt sådant man behöver och har inte tipsat tomten om dom mera ''onödiga'' sakerna ;)
 
Mest av allt på denna listan så skulle jag vilja ha Yankee Candles, Real Technique borstar, En av parfymerna, En ny telefon och en riktigt tjock locktång!
 
Vet redan att jag kommer få en del av dessa sakerna på bilderna och det beror på att jag alltid panikar ifall jag inte vet i förhand vad jag ska få i julklapp fastän jag gillar att bli överraskad. Är bara så rädd att någon ska köpa fel sort eller inte köpa något alls (har hänt fööör många gånger) så hur töntigt det än låter så vet jag alltid i förhand vad jag får i julklapp och det känns ändå rätt skönt!


Caroline    •  

Superfina kuddar! Ska också ta o göra en önskelista/önskekollage snart ^^

Elin    •  

Bra önskelista, fina grejer! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så fina kuddar. :)

emelie andersson    •  

åh vilka bra grejer du önskar dig :D

sv: tack så mycket finaste du!

Linnéa Alpsten    •  

Åh jag skulle också vilja ha real techique borstar :3

Siri |Diabitfit|    •  

Åh, så snygg kofta!

KassandraPalma    •  

sv: usch jag med, jag får på riktigt ångest när jag är omringad så många människor på en och samma gång

härligt collage! :)

Alice    •  

Åhh skulle verkligen vilja ha allt på bilden! måste börja klura på min lista jag med!

Amanda Johansson    •  

Så mycket fint :) Längtar så till jul!

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Sara Ekman    •  

Så mycket fint :)

VERONICA - fashion blog    •  

Älskar att se vad andra önskat sig, då får man lite inspo och idéer själv! :) Ha en underbar kväll fina du, kramar!

Prietha    •  

Älskar yankee candles! luktar så himla gott :)

Sofia    •  

vilka fina saker :D

Ida Lindborg ♡    •  

åh snygga saker!

Sv. Tack så mycket! hihi ;)

Viktoria Eriksson    •  

fina saker! :)

Emma & Julia    •  

Åhh vad fina saker, påminner mig måste också ta och skriva önskelista :D Ha en fin kväll, kramkram!

Johanna    •  

Fina grejer!

Julia    •  

bra önskelista! :)

Jennisbeauty    •  

Åh vilken härlig önskelista! borstarna från real techniques är ju bara toppen! :))

Amanda♥    •  

Åh, jag skulle vilja ha allt på bilden!

Sv; Tack! Jag målar om mina naglar varje söndag, men tills då ser de fortfarande lika fina ut :)

Lina Johansson    •  

Fina saker!

Sv: Åh tack, vad kul att du gillade dem :D

Anonym    •  

vill ju ha allt på bilden! min önskelista summerat liksom :)

zeb    •  

Förstår verkligen att du önskar dig allt detta, skulle inte heller tacka nej till det :3

Sara    •  

Åh så mycket fint. Hoppas du får det du önskar dig :)

E m e l i e    •  

Riktigt snygg klocka! :)

My Fredblad    •  

Men förstör inte dte lite charmen av att få en julklapp då man inte hare na ning om vad den innehåller? ;)

Svar: Nja, vet inte riktigt är lite kontrollfreak när det gäller presenter haha :D
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vilka härliga grejer du önskar dig :)

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Odd molly koftan är ju helt ljuvlig^^

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, det är den verkligen! Perfekt att lyssna på när man är på förfest ;)

och det där ser nästan ut som min önskelista, haha :)

Julia    •  

Jag är också lite så, för något år sedan när jag önskade mig smink från en sida fick jag beställa själv för att de inte ville köpa fel xD

Sanna Preifelt    •  

Mums :)
Parfymen från Chanel är min absoluta favorit!

Hoppas att du får en bra tisdag! kram ♥

Cassandra    •  

Ny tävling på min blogg, kika gärna in om du vill vara med, Kram.

carolines ♥    •  

De där sminkborstarna skulle jag gärna vilja ha också! Dom verkar superbra :)

Erika    •  

Vilka bra saker att önska sig :)

Anonym    •  

Det går inte att öppna "arkiv" ända som går att öppna är "senaste inläggen" där på sido spalten?!

Svar: Jo, jag vet det haha! Har bara inte hunnit fixa det ännu :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!